Diş telinin çıkmasından dolayı pişmanlık yaşayan var mı?

dis telim bugun cıktı yaklasık 1 senedir kullanıyorum ve baslarda sevmesemde sonradan hosuma gitmeye basladı arkadaslarım felan tatlı oldugunu soyluyolardı ve bana yakıstıgını,, neyse 1 kac haftadır cıkması bekleniyordu ve bugun cıktı o kadaaar garip ki ve tum dıslerimle gulunce cok cırkın oldu yemin ederim hafif sırıtınca eh iste ama cok kotu aaah geri taktırmak istiyorum.. 😶‍🌫️😰

Diş telinin çıkmasından dolayı pişmanlık yaşayan var mı?
Cevapla