Kadınlar makyaj yapmalı mı? Yoksa doğal hali mi güzel?

Şimdi kimisi hergun yapiyo kimisi çok nadir kendini mutlu hissetmek icin kimiside goz kalemi dudak kalemi. Tabikide herkes ozgur istedigini yapmakta bence çok nadir yapilan olabilir yoksa yüz makyaja alışıyo ve yapmayinca kötü goruntu veriyo.
Kadınlar makyaj yapmalı mı? Yoksa doğal hali mi güzel?
Cevapla