Dış görünüşler kıyaslanabilir mi? Yoksa güzellik kıyaslamak saygısızlık mı?

Dış görünüşler kıyaslanabilir mi? Yoksa güzellik kıyaslamak saygısızlık mı?

Kadına dair bakış açısı ve kriterleri olmayan kişilerin karşılaştırma yöntemi ile karar alma yollarıdır.
Güzellik her kişi tarafından farklı yorumlanan göreceli bir kavram olduğu için bir insanı diğer bir insanla kıyaslamak yanlış olur.
Köprücük kemiği ve gönül çukuru olmalı diyen biriyle, kalçaları ve göğüsleri dolgun olmalı diyen birinin güzelliğe bakış açısı da farklıdır.
Zira bakıldığında her insanın güzel bulabileceğimiz fiziksel yönleri de mutlaka vardır.
Ne kadar harika bir yorum böyle. Katılıyorum.
Teşekkür ederim.
Rica ederim
Tekrar teşekkür ederim.
Görseldeki kıyaslanabilir😅☺️
Hoş kadın
Cevap
8Cevap
Selam gadası 🙃
Öyle yapmak kişiye haksızlık olur. Çünkü insan güzel olmasıyla bir bütün değildir.
Evet değildir
Değildir tabi ki
Kadınlar bunu başka kadınlar için zaten yapmıyor mu 🤔
Maalesef yapıyor
Yapacak bir şey yok bu durumda. Demek ki kurallar dahilindeymiş 🙂
tabıkısı saygısızlık unutma allah herseyi dengelı yaratmıstır zeka ve guzellık aynı olmayabılır ::)
Kesinlikle aynı olmuyor
Asla doğru değil
Israrla kıyaslıyoroar
O ısrar edenler güzelliğe kapılmış gözlerine güneş vurmuş gibi kamaştırmış. Bu demek oluyor ki onlara göre çirkinler hep suçlu himm
Değildir,
Kesinlikle.
Her insan kendi içinde bir alemi taşır kıyası abes olur
Saygısızlık
Değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar