Lazerde her seans 1.800 TL ödemek normal mi, çok mu fazla?

Lazer epilasyona gittim, beni hemen içeri alıp lazer yaptılar, bir de 1800 tl aldılar. Her seans alacaklarmış. Sizce fazla mı, normal mi?

Güncellemeler
+1 yıl
Arakadaşlr 3kliniği daha aradım hepsi aynı tüm vücut 3000-2000 her seans
Güncellemeler
+1 yıl
Araladaşlat sizler kaç ödüyorsunuz bende mi bi hata var 3kliniği aradım hepsi aynı fiyatı verdi nereye gidiyorsunuz yazında bende gideyim
Lazerde her seans 1.800 TL ödemek normal mi, çok mu fazla?
Cevapla