Hahahahaha Bende ayniyim arkadaslarima hemen soyluyorum bunu almasi gerektigini ama bazilari pahali diye almiyor parasina deger diye dusunuyorum bana pahali gelmiyor
@kulinarisch her gün artmaya devam ediyor şu an 140 olmuş :) evet pahalı ama bunu gördükten sonra diğerleri mutlu etmeyecek beni. Misal erkek için olan yeşilin kokusu bana çok kötü gelmesine rağmen işe yararlığı için o kadar para verip alıyorum. 50 tl ye kokusuna bayıldığım bi axe gördüm ama bunun yerini tutmayacağı için almadım. Özel günlerde giyilen don gibi davranıcam buna bundan sonra :) evde olacaksam normal deodorant, özel günler ve resmi tatillerde bunu kullanıcam :)
@kulinarisch sanat konuşur gibi, adeta bir tablo yorumlar gibi deodorant konuşuyoz. Upuzun yorum yazmışım öyle iyi bi deodorant :) çalışınca yaz-kış kullanıyom ben