Kuaförünüzün en çok hangi yönünü seviyor sunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Kuaförünüzün en çok hangi yönünü seviyor sunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Bir kuaförüm var kral kral.
Motosikletimi birlikte aldık, adam tam bir motor hastası. Ne zaman gitsem yavaş yavaş kesimini yaparken o keyifli motosiklet sohbetine başlıyoruz. Sonra yetmiyor bir kahve ikram ediyor öyle devam ediyoruz. Tam kapıdan çıkarken beş dakika daha sohbetimizi devam ettiriyoruz.
Siyaset, futbol falan değil bizimki. Sadece motosiklet. Normalin dışındayız. 😁
On numara valla
Vicdanı cüzdanında değil, bazen geliyorlar bana saçlarımı kestirmeye gidiyorum anlıyor beni ve evime kovalıyor. İşçiliği temiz, salonu tertemiz. Ne istediğimi anlıyor, biliyor ve sormuyor bile artık 🤣🤣
Paragöz değil ve çok pratik, becerikli. Bir de iyi kalpli. Bazen dükkanda yemek yaparken gitmiş oluyorum, illa beni de oturtacak o sofraya. Hoşsohbet biri.
En güzeli o zaten
Muhteşem olmaları. Güzellik salonuna yıllardır gidiyorum, hiç yabancılık çekmiyorum.
Cevap
7Cevap
Ben de çok para almamasını jxjxjxj
Kendimin kuaförüyüm
kuaförüm en yakın arkadaşım olduğu için klasik kuaförlerin yaptığı gibi bir parmak kes diyince saçının yarısını kesmiyor
İstediğimin ne olduğunu anlayabiliyor olması ve sonucu tamda istediğim gibi çıkarıyor olmasını seviyorum
Azından laf çıkmaz istediğimiz kadar dedikodu yapabiliyoruz 😎
Bana neyin yakışacağını benden iyi bilmesi ve saçımın iyiliğini benden çok düşünmesi 🤗
Birde tüm sitenin gıybet in style onda😂😂😂😂😂🤣🙃
Her istedigimi yakıștıracak şekilde yapıyor güvenim sağlam
Hiç koluma, omuzuma dayanmıyor. O konuda dikkatli 😄
Gittiğimde kahvemi kesinlikle getirir. VİP oda olanağının olması. Bir de ne dersem onu yapıyor :D
Benim kuaförüm annemdir. Saç kesimi konusunda çok başarılı, hem de beleşe kesim yapıyor 😄
ilgileniyor hemen kesip göndermiyor yani saç kesimin de sadece saç ile ilgilenip tamam demiyor
Saçlarimi çok beğendiği için tüy gibi nazik davraniyor
Söylediğim her şeyin aynısını yapabiliyor. Bir de kahveleri cok güzel😄🤌
Kuaföre gitmiyorum
Lafımı dinlemesini.. Keyifli günler..
Her yönümü seviyorlar kızlarımmm💅🏻
Hiç dayamıyor.
Hiçbi yönünü Kuaför işte
hiç gitmiyorum
Muhabbeti iyi saçı da güzel kesiyor
Ünlü olması
Kazıklamasını
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?