Az önce aynaya baktım saçımın 1 teli beyazlamış resmen saçımda ak tel var lan daha 28 yaşındayım olamaz ya
Ya çoğalırlarsa ya saçlarım bem beyaz olursa daha evlenmedim bile sevgilim bile olmadı hiç
Az önce aynaya baktım saçımın 1 teli beyazlamış resmen saçımda ak tel var lan daha 28 yaşındayım olamaz ya
Ya çoğalırlarsa ya saçlarım bem beyaz olursa daha evlenmedim bile sevgilim bile olmadı hiç
Yaşın 44 ama hiç inanamıyorum sanki 26 27 yaşıma takıldım nasıl olur diyorum, yüzümdeki kırışıklar için botoks, seyrelmeye başlayan saçlar için özel şampuanlar la yarışmaya başladık bakalım ne zaman kabulleneceğiz. Bu arada Beyaz görmen normal çok takılma Zaten bayanlar boyatıyorlar
Yaşlanmak çok kötü hele geçmişe bakınca hayatın boşa geçtiğini görmek dahada üzücü başa geçmiş ömre yaşam denir mi diyor barış manço
Ne olmuş benim 14 yaşında beyazdı hala beyaz 😂
Nasıl 14 yaşında beyazladı kaç tanesi beyaz
Baya beyazım vardı 8 tel falan sonra boyadım 😄 ama bazı zamanlar beyazım olmadığı da oldu stresten oluyor sigara stres boya bunlar beyazlatıyor. Şimdiji aklım olsa boyamazdm
Daha evlenmedim bile evlenemeden beyazlarım çoğalırsa diye korkuyorum daha dün sokaklarda oynayan bi çocuktum bugün 28 yaşındayım yıllar ne çabuk geçiyor
Evlenince niye beyazlasın kellik varsa kelleşiyor sadece 😂
Niye korkuyorsun ki erkeklerde beyaz yakışıyor normal evlenince beyazlarsa Man erkek boyası var onla boyarsn siyah saç çıkarıyormuş 😂
EİG için teşekkürler:)
Teselli ettiğin için asıl ben teşekkür ederim
Teselli değil gerçekler :)
Cevap
0Cevap
Amcamın oğlu var 20 yaşındayken saçları bembeyazdı şu an 25 yaşında hala beyaz yaşlanma ile alakası yok bence
Boyarsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?