25 yaşındayım, saçlarımı şimdiye kadar hep topladım. Açtığımda çirkin hissediyorum. Sizce çirkin mi?

25 yaşındayım ve şimdiye kadar saçımı hep topladım. Açtığımda kendimi çirkin hissediyorum. Ne yapabilirim?

25 yaşındayım, saçlarımı şimdiye kadar hep topladım. Açtığımda çirkin hissediyorum. Sizce çirkin mi?

Saçlarım bu şekilde. Önerilerinizi alabilirimiyim?

11 yaşında benimle çok dalga geçiyorlardı. Bu kız saçını açsa bile çirkin diyorlardı. Aklımda maalesef öyle kalmış. Saçımı açmaya utanır oldum...

25 yaşındayım, saçlarımı şimdiye kadar hep topladım. Açtığımda çirkin hissediyorum. Sizce çirkin mi?
Cevapla