Normalde sarı saçları çok severim hatta bayılırım. Bu ara kömür gibi simsiyah saçlar hoşuma gidiyor. Saç boyatma perileri ara ara yokluyor beni. Siz hangi sıklıklarda saçlarda değişiklik yapmak istiyorsunuz?

Normalde sarı saçları çok severim hatta bayılırım. Bu ara kömür gibi simsiyah saçlar hoşuma gidiyor. Saç boyatma perileri ara ara yokluyor beni. Siz hangi sıklıklarda saçlarda değişiklik yapmak istiyorsunuz?

Evet saçlarını boyayınca tüm hayatındaki her şey düzelecek gibi hissedenlerdenim. En son kına yaktım doğal olsun diye
Herkes böyle diyor korkuyorum ikinci yapışım zaten kapalıyım
Cevap
1Cevap
boyatmıyorum şu an için
Ani bir kararla bakıra döndüm her ay gidip şöyle biraz daha kızıl mı olsa bakır mı olsa diye kuaförümü darlıyorum tşklr
Duştan çıkınca 3 ürün kullanıyorum sadece zahmetlimdeğil ahshsb
Elseve mucizevi yağ durulanmayan kremi ya da dream long durulanmayan krem sürüyorum taramadan önce
Gliss ultimate oil sıvı saç kremi sıkıyorum kurutmadan önce
Kuruttuktan sonra da Pantenein onarıcı bakım yağını sürüyorum.
Kıvırcık kullanacaksam urban care in hibiskuslu durulanmayan kremini kullanıp kuruduktan sonra pantenein yağını kullanıyorum.
Yazarken çok yorucu ama yaparken o kadar değil ahsjsj
Yilda bir mutlaka kapimi calar boyamassam depresyona giriyorum
Bir defa fotoğraftaki gibi boyadım mor boyanmıştım ama pişman oldum 😄
Bu aralar perilerim beni dürtüyor. Hadi hayırlısı.
Bu aralar çok geliyor bana. Mesela saçımın uçlarını pembe yaptım en son.
Şu an sacim koyu kizil dibim geldiginde birdsha boyarim sanirim.
33 yıldır gelmedi bir türlü 😃
Teşekkür ederim 🌸
Öyle bi perim yok belki birkaç yıl sonra olur
Hiç gelmiyor doğal halini bozmak istemiyorum
Evet şimdi saçım pembe 😂
20 gün oldu hala güzel duruyor rengi
2 ayda bir dip boyatiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?