Erkekler niye kırışmıyor? Oylayalım mı?

45 yaşında bir erkeğe bakıyorum daha az kırışık, çökmemiş genç bir cilt (çoğunlukla) aynı yaşta kadın ise (bir çok bakım, botoks'a rağmen) yüz olarak çok daha çökmüş 🤷‍♀️🤔

Gamsızlıktan
Sakınan göze çöp batar'dan
Milleti kırıştırmaktan kendine kalmadığından
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkekler niye kırışmıyor? Oylayalım mı?
Cevapla