Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Düğün için bu saç modeli uygun olur mu, güzel mi? yessss 🍒🤍

Bence ugun ve güzel
😽😽❤️
Eig için sağol askom
Muahhh 😽
Sevimli duruyor
Cevap
11Cevap
Evet gayet güzel
Bence çok hoş duruyor. Düğün için asil bir seçim. :)
Yüz hatların bu kadının ki gibi keskinse gayet iyi model
Çok güzel, beğendim 👍
Bilemedim arkı 🤔
Saç mükemmel kız da öyle :)
Gitmes sana zorlama
beni kac kere gördün bacım
yanlis salladin
ha tamam
Bence uzun olsaydı daha iyi olurdu
Süper çok güzel
Çok güzel
güzel evet
Bence evet
neredesaç
bos yorum yapmaz isen sevinirim
Güzel bence
evet çok güzell
Tanıdın mı beni?
Hiç uygun değil :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar