Benim hep kuaförden çıkmış halim oluyor. Kuaförden çıkarken kendimi aşırı bakımlı ve mutlu hissediyorum. Bunun dışında yaptığım cilt bakımının etkilerini görmeye başlayınca başardın kızım işte çok bakımlısın diyorum kendime :)

Benim hep kuaförden çıkmış halim oluyor. Kuaförden çıkarken kendimi aşırı bakımlı ve mutlu hissediyorum. Bunun dışında yaptığım cilt bakımının etkilerini görmeye başlayınca başardın kızım işte çok bakımlısın diyorum kendime :)

Banyodan çıkınca özellikle çok ferah ve bakımlı hissediyorum. Çünkü bütün saç ve yüz bakımı yaptıktan sonra girerim genelde. Bir de manikür yapınca da çok iyi hissediyorum.
okurken bile modum yükseldi <3
Cevap
11Cevap
Duştan çıktığım ilk an gadası
Spor yaptıktan sonra ve duş alınca
Duştan çıkıp rutin bakımlarımı yaptıktan sonra 👌
Ben de kız olmak istiyorum
Bakımlı olmak kızlara özgü bir şey değil. Her için geçerli. Temiz olmak, cilt bakımı yapmak, biraz dış görünüşe dikkat etmek hepimiz için önemli
Teşekkürler kız olsam keş ke
Banyo sonrası
Banyo sonrası saf temiz naturel
Banyo yapıp kirlerden arındığımda
Haftasonu kuaför+duştan sonra 🌺
Duş sonrası cilt bakımlarımı yaptığımda.
Djdjdndnd başardın mi bakımlı olmayı
Kendimi iyi hissettiğim zaman.
Banyodan veya kuaförden çıktığım zaman 😃
Hafif bir makyaj, güzel bir kombin ve topuklu ayakkabı giydiğim zaman 😃
her zaman
Banyo
Abdest alınca çok bakımlı hissediyorum
Banyodan cıkıp deodorant parfüm sıktıgım zaman
Düğünler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?