Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Kol saatini sol kolunuza mı sağ kolunuza mı takarsınız?
Teşekkürler 🤩
Teşekkürler 🤩

Sağ elimi kullandığım için sol kola takarım. Solak kardeşim sağa takıyor çünkü daha rahat hareket edebiliyor.
Cevap
8Cevap
Sol. Çünkü daha rahat oluyor. Sağ elimi çok kullanırım. O elimin bileğinde saatin olması, benim hareket kabiliyetimi kısıtlıyor.
Saat sol kola takılır zaten normalde. Bende takınca sol koluma takıyorum. Sağ kolumda rahat edemiyorum
Kimi zaman sola kimi zaman sağa canım o an hangisini istiyorsa
Ben sağa takıyorum çünkü sol elimde ve kolumda damar tıkanıklığı ver şişiyor bileğim saat olmuyor sol bileğime
Bileğimde izlet olduğu için sol
İzler*
Saat sol kola takılmalı diye biliyorum
Sol kol.
Sola
Sola takarım
Saat kullanmıyorum
Sol..
Sol koluma takarım.
Solllll
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar