Güzellik & Bakım Sizce hangi tırnak şekli daha güzel duruyor? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 22 Yapay Zekaya Sor 1. Tırnak olan Düz, küt olan mı? - 2. Tırnak şekli olan badem, oval olan mı? Hangisi daha hoş? Sizce hangi tırnak şekli daha güzel duruyor? Cevapla Güzellik Soruları Tırnak Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Birincisi 0 0 Yorumla
barbied Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Küt iyi değil parmağı kısa gösterirOval de yaşlı işi sosyal bilgiler öğretmeni gibi olmuş bu fotodakiEn iyisi balerin parmakları uzun ve ince gösterir 0 0 Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl birinci görselin aynısını dışardayken çekip oje rengimi kız kardeşime sormuş muyumdur? evet evet 😂😂😂😂 neyse küt kullanıyorum 0 1 Yorumla Soran +1 yıl :) Yorumla
deeepbreath Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Surekli el alıskanlıgıyla fark etmeden badem yapıyorum ama 1e daha cok hastayım 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Badem de yukarıdaki gibi olunca çok zarif duruyor amaa Yorumla
kierkegaardS Takip Et Xper 4 Yaş: 39 , eic 100% +1 yıl Sırt bölgesinde de iz bırakan tırnak her zaman idealdir.. 0 0 Yorumla
Gürkanbedir Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl MerhabalarBadem şekilli tırnaklar bir adım öne çıkıyor diyebilirim 0 0 Yorumla
TheLaady Takip Et Master Yaş: 26 , eic 38% +1 yıl Açık renk ojelerde oval, koyu renk ojelerde küt seviyorum. 0 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 775 cevap paylaştı. Balerin tarz seviyorum 0 0 Yorumla
eazylover Takip Et Master Yaş: 26 , eic 45% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 976 cevap paylaştı. İkinci daha iyi 0 0 Yorumla
Laita123 Takip Et Master Yaş: 29 , eic 72% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 469 cevap paylaştı. Alttaki çok zarif 0 0 Yorumla
BloodyGamer Takip Et Mentor Yaş: 35 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,8b cevap paylaştı. Oval bence. 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl resimler senin mi internetten mi buldun 0 1 Yorumla Soran +1 yıl İnternet Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Birincisi
Küt iyi değil parmağı kısa gösterir
Oval de yaşlı işi sosyal bilgiler öğretmeni gibi olmuş bu fotodaki
En iyisi balerin parmakları uzun ve ince gösterir
birinci görselin aynısını dışardayken çekip oje rengimi kız kardeşime sormuş muyumdur? evet evet 😂😂😂😂 neyse küt kullanıyorum
:)
Surekli el alıskanlıgıyla fark etmeden badem yapıyorum ama 1e daha cok hastayım
Badem de yukarıdaki gibi olunca çok zarif duruyor amaa
Sırt bölgesinde de iz bırakan tırnak her zaman idealdir..
Merhabalar
Badem şekilli tırnaklar bir adım öne çıkıyor diyebilirim
Açık renk ojelerde oval, koyu renk ojelerde küt seviyorum.
Üstteki daha güzel durmuş
1 kare , oval hiç sevmiyorum.
Balerin tarz seviyorum
Badem oval kesınlıkle
Tabiki ovaş
Hepsi
2. Daha iyi
ikinci.
İkinci daha iyi
Alttaki çok zarif
Oval bence.
resimler senin mi internetten mi buldun
İnternet
Badem iyidir ya
Birinci