Güzellik & Bakım Hiç kuaförünüzü/berberinizi aldattınız mı? Slaanesh Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 40 Yapay Zekaya Sor Vicdanen nasıl üstesinden geldiniz? Pişman oldunuz mu? Sonra geri döndünüz mü? Hiç kuaförünüzü/berberinizi aldattınız mı? Cevapla Aldatma Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı. Ben kendim bakım yapıyorum saçlarıma 1 0 Yorumla
Wheeinthemood Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Benim özel kuaförüm var asla aldatmam aldatmak kötüdür 1 3 Yorumla Slaanesh +1 yıl Aferin sana Yorumla Wheeinthemood +1 yıl Bana aferin dediiiğ mutluluktan ölebilirim Yorumla Slaanesh +1 yıl Agagsghahshwhdh Yorumla
KürkMantoluHayri Takip Et Master Yaş: 31 , eic 69% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 847 cevap paylaştı. fjdkjgjf maalesef bir defa yaptım öyle bir şey ve hemen anladı. iki ay tribini çektim 2 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Çok yaptım. Bazen ilk yaptığı gibi güzel olmayabiliyor. Bu yüzden birçok kez farklı kuaföre gittim. 1 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 775 cevap paylaştı. 13 senedir ayni yere gidiyorum piyasaya göre pahalı ama baska yere de gidemiyorum🤦🏻♀️ 0 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hayır. Yıllardır aynı berber ve çocukluk arkadaşım 1 0 Yorumla
Balhaatunn Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 344 cevap paylaştı. Aldattım 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ben kendim bakım yapıyorum saçlarıma
Benim özel kuaförüm var asla aldatmam aldatmak kötüdür
Aferin sana
Bana aferin dediiiğ mutluluktan ölebilirim
Agagsghahshwhdh
fjdkjgjf maalesef bir defa yaptım öyle bir şey ve hemen anladı. iki ay tribini çektim
Çok yaptım. Bazen ilk yaptığı gibi güzel olmayabiliyor. Bu yüzden birçok kez farklı kuaföre gittim.
13 senedir ayni yere gidiyorum piyasaya göre pahalı ama baska yere de gidemiyorum🤦🏻♀️
Aldattım pişman değilim 😂😂
Hayır. Yıllardır aynı berber ve çocukluk arkadaşım
Olmadı ki aldatayım :D
Çokkkk
Aldattım
Evet her seferinde ayrı bir kuaför
Sürekli deştirirdim 😁
Evet aldattım