Genelde makyaj yapmam , sadece maskara severim düğün olursa hafif var buluşma olursa eyeliner eklenir. Hastaysam maskara eyeliner far hepsini sürerim hasta olduğum belli olmasın diye
Fox eye ve nude tonlardaki göz makyajları daha güzel oluyor bence birde zaten gündelikse sade bana daha iyi geliyor çok koyu tonlar bence biraz abartı oluyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Fox eye seviyorum
Genelde makyaj yapmam , sadece maskara severim düğün olursa hafif var buluşma olursa eyeliner eklenir. Hastaysam maskara eyeliner far hepsini sürerim hasta olduğum belli olmasın diye
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
⭐ Hepsinden hoşlanıyorum. Fox eye ilgimi çekti en çok. Smokey'den kim vazgeçebilir? Hepsi hoş.⭐
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Abartısız göz makyajları favorim. Belki kuyruksuz eyeliner olabilir. Nude ve pembemsi tonları seviyorum.
Gözlerin ön planda olduğu makyajları severim… diğer yerler nude olacak…
Hepsini çok seviyorum amaaa buğulu ağır basıyor birazcık
Fox eye ve nude tonlardaki göz makyajları daha güzel oluyor bence birde zaten gündelikse sade bana daha iyi geliyor çok koyu tonlar bence biraz abartı oluyor
Doğal duran her türl makyajı yani abartılı olmayacak.
Hafif makyaj güzel
Hepsini ayrı ayrı seviyorum 😇
Agir makyajlari begenmem
resimdeki gibi
Fox eye
buğulu güzelmiş
kadınlara foxy eye gidiyo ya
Smokey.
Buğulu
Buğulu
Sade olan
mat ruja düşmeyen de
Bunun gibi
fox eye
Fox eye