Hiç estetiğe ihtiyaç duyduğunuz anlar oldu mu?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Hiç estetiğe ihtiyaç duyduğunuz anlar oldu mu?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Çok Şükür Öyle Bir Saçmalığa Başvurmadım Vurmam da Allah ne güzel yaratmış Yaratılan Bölgeyi Beğenmemek Oluyor Estetik Tabi Ciddi sorun yoksa keyfi yaptırmak
Genel olarak ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum bedenim ile barışığım.
Belki gözlerime lazer yaptırmak gözlükten kurtulmak ve sağ omuz arkadamdaki lekeden kurtulmak isterdim
Burnumu sevmiyorum gadası :))
Nesi varmış 🙃
Olmadı.
Cevap
3Cevap
Evet oluyor burnumu yaptırmam şart
Evet oldu.
Gerek duymuyorum çünkü kendimi beğeniyorum ve kendimle barışık biriyim 😊
Bazen burnum beni estetik merkezinin kapısına bırak diyor mu diyor ama seviyorum onu🙄
normalde tipsiz değildim sadece moda standartlarına uymak için estetikler yaptırdım
Makyaj bile yapmıyorum çünkü doğal güzelliğimin farkındayım. Ozguvenliyim.
Olmadı... bana verilenle yetiniyorum
Hayır kendimi seviyorum.. Keyifli geceler.
Param olsa yaparım bir şeyler
gerek duymadım
olmadı
Oldu
Bazen duyuyorum 😂
Hayır.
Her gün aynaya baktığımda duyuyorum
Burnum için evet
Çok şükür olmadı
Olmadı
Öyle bir an olmadı
Hayır, olmadı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?