• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Güzellik & Bakım

Hafif makyaj yaptım, eyeliner çektim. Güzel olmuş mu?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
87
Yapay Zekaya Sor
Hafif makyaj yaptım bundan sonra böyle yaparım 😂
Hafif makyaj yaptım, eyeliner çektim. Güzel olmuş mu?
Hafif makyaj yaptım, eyeliner çektim. Güzel olmuş mu?
Cevapla
Makyaj Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
15 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • tmmJülüde-olşun
    tmmJülüde-olşun Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet, olmuş: Yüzüne renk katmış, seni daha bakımlı göstermiş. Bununla birlikte "eye-liner"i düzgün çeksen de gözlerini düşük gösterecek biçimde sürmüşsün ve ruju, dudaklarını daha biçimli ve neme doymuş gösterecek biçimde sürmemişsin.

    Senin gözlerin için "cut crease" makyaj daha uygun olur. Bununla söz ettiğim, bildiğimiz "cut crease" makyajı değil. Bu makyajı "eye-liner" uygulamasına uyarlamak. Şöyle ki "eye-liner"ın kuyruğunu "cut crease" bölgesinin bitiminde hiç aşağı indirmeden yukarı ve kaş kemiğine doğru, bu çektiğin kalınlıkta ya da biraz daha kalın çekmek. Böylece, gözlerin daha çekik ve yukarı doğru görünecek. Göz çizgini izleyerek "eye-liner" çekmişsin ve bu da gözlerinin düşüklüğünü vurgulamış. Burada "eye-liner"ı çekerken gözlerin açık mı - kapalı mı çektiğin, parmağınla derini gerip germediğin, çekmeye nereden başladığın vb. gibi etkenler de, gözlerinin düşük görünüp görünmemesinde önemli oluyor.

    Ruju sürme biçimine gelince; yerinde olsam, dudak ortamdaki çukuru vurgulamayacak biçimde sürmeye özen gösterirdim. Ayrıca; mat bir rujun duruşunda -bence- en önemli etken, dudakların ruj sürmeden önce de capcanlı, sağlıklı ve neme doymuş görünmeleri. Bu da, düzenli bir dudak bakımı gerektiriyor. Soyma işleminden çok, yağlarla dokuyu beslemek; ölü deriyi arındırıp canlı bir deri bırakmakta daha etkili ve sağlıklı. İyi bakılan dudaklar için, mat ruj sürmeden 15 dakika önce nemlendirici bir yağ ya da yoğun bir nemlendirici uygulamak yeterli olacaktır. Alerjiye neden olmayacaksa birkaç damla nane, kekik ya da tarçın gibi dudak dolgunlaştırma için bilinen uçucu yağlardan biri de dudak nemlendirmek için kullanılacak ürünün içerisine eklenebilir. Ben dudak makyajımı söz ettiğim bu dudak bakımını sürdürerek yapıyorum ve görüntünün güzelliğini yarı yarıyadan çok etkilediğini düşünüyorum.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cok tesekkür ederim canım benim dudaklar böyle yagda kullanıyorum balm da kullanıyorum nafile 😊

      Yorumla
    • tmmJülüde-olşun
      tmmJülüde-olşun
      +1 yıl

      Ne demek:) Umarım yardımcı olabilmişimdir. Az su içiyorsan biraz daha su içmeyi deneyebilirsin ya da durumun varsa, arada bir, cilt doktoruna danışarak dudakların için profesyonel, nemlendirici bakım yaptırabilirsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayy cok saol canım az su iciyorum ama dikkat edicem ekran aldım yazdıklarını ellerine saglık bu arada

      Yorumla
    • tmmJülüde-olşun
      tmmJülüde-olşun
      +1 yıl

      Sevindim🤗 Sabahları pamuklu, yumuşak, pürüzsüz bir beze sardığın buzu dudaklarında gezdirebilirsin. Ben onu da yapıyorum.

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Herhangibirkızişte
    Herhangibirkızişte Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    Öncelikle öz güvenine hayran kaldım. Neyse gelelim soruna sence olmuş mu? bence sen de emin olmadığın için sormuşsun. Çünkü olmamış. O ruja o eşarp hiç olmamış. Eşarbını biraz öne getirip saçını kapatsaydın keşke, önden öyle yamuk duruyor ki makyaj dikkat bile çekmiyor. Gerçi çekmemesi gerek orası da ayrı konu da neyse.

    4
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu esarp degil şal. Bu birincisi benşm sorum nasıl kapandıgım ya da kapanacagım degil. Cekmek istedim ve cektim herkes kendinden mechul. Kimse şu hayatta 4/4lük insan tanımıyorum o yüzden cokta kasmayın.

      Yorumla
    • Herhangibirkızişte
      Herhangibirkızişte
      +1 yıl

      🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣...

      Yorumla
    • Seerra
      Seerra
      +1 yıl

      Sen üslup önce öğren sonra birilerine yorum yap. Ayrıca bu hainlik sende varken yorum atacağına yorum al nası insan olabilirim diye ☺️

      Yorumla
    • Herhangibirkızişte
      Herhangibirkızişte
      +1 yıl

      @Seerra seraaa sen ordan hainliğimi nasıl sezdin seraaa 🤣🤣 yok üslupmuş yok hainlikmiş sen bu akılla nasıl yaşadın "☺️"

      Yorumla
    • Seerra
      Seerra
      +1 yıl

      sktr ya mal : D

      Yorumla
    • Herhangibirkızişte
      Herhangibirkızişte
      +1 yıl

      @Seerra 🤪

      Yorumla
  • Edameda06
    Edameda06 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 34
    +1 yıl

    Daha hafif olursa daha güzel olurdu. Beni yanlış anlamayın, tesettürlü olanların kırmızı ruj sürmesini doğru bulmuyorum. Ruj doğal bir renkte olsaydı daha çok yakışırdı 🌸

    6
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tesekkürler canım ya ben bu rujları almısım ve seviyorum hani pastel tonlar sevmem ruj süreceksrm belli olmalı bu benim tercihim saol ama 😊

      Yorumla
    • Çalı_Kuşu1
      Çalı_Kuşu1
      +1 yıl

      Tesettür herkese farz. Acik, kapalı farketmeksizin hiçbir kadınının ruj sürmesi doğru değil.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      👏👏

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Rica ederim @queennn00 😊

      Yorumla
  • YourName333
    YourName333 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 405 cevap paylaştı.

    Güzel kardeşim, sayısız kez gördüm seni burada...

    Yapmayınız.

    Bakın, tesettür insanlığa inen bir nimettir. Hatları belli etmeden, el, yüz dışında her yerin kapanmasıdır. Amacı dikkat çekmemektir.

    Burada iki müthiş sorun var.

    Birincisi, ilk tesettürün indiği kitle olan erkekler olarak senin bu halini görmüş olduk, bizi de buna ortak ettin.

    İkincisi, zaten kendini teşhir ediyorsun. 4 tane gelecek mesnetsiz erkek yorumuna mı muhtaçsınız?

    Diyeceksiniz ki şimdi '' size ne, dilediğim gibi yaparım''.

    Kardeşim yapın tamam, anlıyorum. Ama tesettüre laf getirme hakkınız yoktur sizin, yahut başkasının! Ya müthiş bir tesettür aşkıyla kapanır, ya da kapanmazsınız. Kimse de karışmaz o zaman...

    Hülasa, umarım söylediklerimi bir kez içten okursunuz, bir kardeşiniz olarak...

    Sorunuza gelecek olursak : Makyaj sevmem, yakıştırmam, size de olmamış.

    8
    1 Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      👏👏👏👏👏

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

55

Cevap

51

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.

    Güzel olmuş :)

    0
    0 Yorumla
  • Kendinegöre000
    Kendinegöre000 Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Eyeliner çekişin olması gerektiği gibi değil göz kapakların düşük bu şekilde çekerek daha da düşük göstermiş nasıl yapman gerektiğini anlatacağımı burdan bilemedim shsnvdhs ama rujun rengi yakışmış

    2
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya ben nasıl süreyim bu laneti kskxkxk

      Yorumla
  • betterböcek
    betterböcek Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 64%
    +1 yıl

    Bence böyle kapanacağına açıl daha iyi. Saçın görünüyor, full makyaj koyu ruj. Bide internette kendini sergiliyorsun. Çok absürt bir durum.

    Kapanmak sana zor geliyorsa yapamıyorsan, yarım yamalak yapacağına hiç yapma sen de rahat et.

    Yok kapanacam ben böyle inanıyorum diyorsan da doğru düzgün kapan. Böyle arada yarım yamalak yaparak ne İsa'ya yaranabilirsin ne Musa'ya

    4
    17 Yorumla
    • cileklipudingben
      cileklipudingben
      +1 yıl

      sanane bacım? günahı senin boynuna mı?

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @cileklipudingben fikrimizi sormuş biz de söylüyoruz. Söylediğim şey niye rahatsız etti? Ona açıl ya da kapan demedim. Tercihin neyse seç arası olma dedim

      Yorumla
    • cileklipudingben
      cileklipudingben
      +1 yıl

      makyajını sormuş askim :) dini görüşlerini kim ne yapsın?

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @cileklipudingben nasıl olmuşum diye sormuş. Senin anlama kapasitene tüküreyim. Belki bu kız açıkken daha mutlu olacak? Ne biliyosun? İsteyerek kapanıyor gibi değil

      Yorumla
    • cileklipudingben
      cileklipudingben
      +1 yıl

      hafif makyaj yaptım, eyeliner çektim ne demek embesil? makyajım güzel olmuş mu demiş işte

      Yorumla
    • cileklipudingben
      cileklipudingben
      +1 yıl

      ya ben de açığım ona bakarsan beni ilgilendirmez ama? seni de ilgilendirmesin o halde

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      @cileklipudingben embesil sana benzer. İlla absürt olacaksınız! Ya açıl ya kapan kardeşim bu ne?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Pardon da sen kimsin? Beni yaratan sen misin? Her günahın icinde yatıp kalkıp bana Müslüman olmayı ögretmeee. Bide bunlar türedi 7/24 her haltı yerler kalkıp millete laf atarlar Allah İcin kendinize bakın önce. Sonra gelip bana laga luga yap olur mu

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Sen benim ne halt yediğimi nerden biliyorsun terbiyesiz! Kendin gibi mi sanıyorsun milleti? Edepsiz!
      Sende zeka olsa bir tarafı seçerdin böyle komik duruma düşmezdin. Ya kapan ya açıl diyoruz. Ne olduğun belli değil. Akılsız!

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sensin o edepsiz. Nasılmış öyle tanımadan etmeden açıl yok bunu yap yok şunu yap diye konusmak? Nasıl zoruna gitti? Sen de akıl olsa insanları bu sekilde yargılamazsın. İki dakika düsünürsün. Bir taraftan bir tarafı secmek diye bisey yok. Sen de müslümansan her seyi yapacaksın acık olma gibi seçenek yok madem konu bu. Bos bos duyar kasmayla bir yere varamazsın.

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Tam bir münafık!
      Müslüman dediğin müslüman gibi yaşar. Kapanıp her haltı yemez.
      Yapamıyorsan nefsine ağır geliyorsa kapanma. Kapalıların yüz karasısın. Utanıyorum senin gibilerden. Çıkmış burada kendini sergikeyerek erkek avına çıkıyorsun. Sen buna kapalılık mı diyorsun? Allahı mı kandıracaksın bu beyninle? Ne idüğün brlirsiz ucube gibi olmuşsun. Açıklara daha çok saygı duyuyorum senin gibileri gördükçe. Onlar senden daha müslüman. En azından ikiyüzlü değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Erkek avı mı? 😂😂😂 Bu sekilde erkek avlayan ne bileyim demek ki sen bu konuda tecrübelisin bu konuda o yüzden iyi biliyorsun ezik ve yarım beyinli 😂 mahlukatsın ve eziksin. Ben de senin gibi iki yüzlü alttan alttan is cevirenlerden nefret ediyorum millete böyle havlayarak kendilerini Müslüman zannedip ona buna münafık diyen kisilerdren utanıyorum ezik 😂 kendine aynada bak acaba ben neyim ne ayagım diye bir düsün sonra havla 😂

      Yorumla
    • Seerra
      Seerra
      +1 yıl

      akli dengesi yok boş ver bence tam değil cevap bile verme gayet güzel örtmüşsün

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Sen de gayet iyi biliyorsun rezil halini ama itiraf edemeyip küfür etmeyi tercih ediyorsun çünkü seviyen bu. Karakterin bu.
      Ne idüğü belirsiz zavallı bişeysin. Kendini daha fazla rezil etme de açıl dedim , zoruna gitmiş. O başörtüsünün altında her haltı yiyebikeceğini sanıyor her şey o örtüyle halloldu sanıyor. Resmen midemi bulandırdın. Tipik rezil yarım kapalılardansın. Ucube den başka bişey değilsin. İstediğin kadar inkar et. Kimse size saygı duymuyor. Sen de kendine saygı duymuyorsun. O bez parçası ile cennete gidemezsin beyinsiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Canım ya valla gına geldi bu tür sadece her seyi kendi bilen birileri konusunca cıldıyorum sanane kardesim sanane

      Yorumla
    • betterböcek
      betterböcek
      +1 yıl

      Allah sana zeka versin, senin gibileri gören insanlara da sabır versin.
      Mide bulandırıyorsunuz artık 🤮🤮🤮🤮Açılın diyoruz yok onu da kabul etmiyor beyinsizler. Böyle kapalılığın günahı olur sevabı olmaz. Açıklar sizden bin kat iyi. Onlara daha çok saygı duyuyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hıhı senin gibiler semsiye tutmus bana akıldan bahsediyor😂 senin duydugun saygıda senin gibidir 😂 nefes almanız bile lüks. Az havla da tükenmesin o nefesin 😂

      Yorumla
  • hesapsiz7
    hesapsiz7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 94%
    +1 yıl

    Bana da çekebilirsen o zaman uzman derim sana😃

    Göz kapağım düşük ve aşağı çekiklik var. 😔

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kuzum ona göre de eyeliner cekme sekilleri var ben düsük ve cekik gözlere daha cok yakıştırıyorum

      Yorumla
    • hesapsiz7
      hesapsiz7
      +1 yıl

      Ben yapamiyorum ya 😔 çok da güzel gözlerim var ama becereming ama sen guzel yapmissin. 😁

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya biraz ugras olurrr ben de cok iyi degilim 😊😂

      Yorumla
  • Mahall
    Mahall Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 96%
    +1 yıl

    Olmamış ablacığım..

    Tesettürlü diyeceğim ama Tesettürlü de değilsiniz..

    Yani bir eksiklik var bu işte..

    Kendinizi sergilemeniz de ayrıca hiç hoş değil..

    8
    0 Yorumla
  • pars1453
    pars1453 Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 96%
    +1 yıl

    Kardeşim sana makyajsızlık daha yakışıyor
    Bence sade güzelliğin daha iyi

    1
    11 Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Sadece bı 4 ya da 5 kilo alsan daha iyi olursun fazla zayıflık biraz yakışmıyor sana

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaa tesekkür ederim. 😊 Kilom elimde degil

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Peki sevgilin var mı senin gibi bir kızın mutlak sevgili si vardır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayırrr yalnızım

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Ben kaç zamandır seninle tanışmak istiyorum
      Sen çok güzelsin ve en önemlisi kibar anlayışlı bir kızsın
      Sana aşık oldum ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaaa saol düsüncelerin cok tatlı

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Yani sakın yanlış anlama
      Ben sadece diğer erkekler gibi sevmiyorum uzun konuşmayı dobrayım biraz
      Senin cevabın ne olur bir tanışma fırsatı verir misin
      Bu parsa

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Tam evlenmek istediğim karakterde bir kızsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bilmem kiii

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Önce bı tanışalım konuşalım hemen sevgili olalım demiyorum ki önce bir sevgili den önceki sevgili ye yakın tanışma sürecinde olalım
      Birbirimizi tanıyalım
      Bir şans istiyorum senden sadece

      Yorumla
    • pars1453
      pars1453
      +1 yıl

      Cevabını bekliyorum evet cevabın beni dünyanın en mutlu insanı yapacak bunu bil
      Hayırda dersen bidaha seni rahatsız etmem

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.

    Sen kendini begeniyorsan ve mutluysan bence başkasının fikri pekte önemli değil çiçek gibi bir kızsın zaten sen makyaj yapmadan da eminim çok güzel görünürdün 🙋🙋🙋

    1
    0 Yorumla
  • Sasssha
    Sasssha Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Makyajın hafif değil, espri olsun diye sorduğunu umuyorum. Soruna gelince, güzel olmuşsun. Belli ki sen de beğenmişsin enerjinden belli. İyi hissettiysen iyisindir, olumsuz yorumları boşver😉

    1
    2 Yorumla
    • Sasssha
      Sasssha
      +1 yıl

      espri olsun diye *söylediğini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hafif yani Fondoten falan yok sadece rujum koyu 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Madem tesettürlüsün niye makyaj yapıyorsun diyelim ki makyaj yaptın niye buraya atıyorsun da erkeklere kendini beğendirmeye çalışıyorsun? Tesettürün anlamını öğrenmelisin

    4
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abi şaka mısınız bu sitede erkek mi var sadece komiksiniz yemin ederim ya

      Yorumla
    • ViøletéRøsé
      ViøletéRøsé
      +1 yıl

      kanka ne alaka mq kız o zaman ölecek diye de gülmesin mq aynı yobaz 60 yaş kafede milleti dikizleyip karı kıza bakan dayılar gibi konuştun wqkjexqwe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ee o zaman sadece kızların yorum yapmasına izin verebilirdin ilgi görmek hoşuna gidiyor heralde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sanane sana mı sorucam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Gerçekler söylemek zoruna gidiyor tabi haklısın sanane demekle. İstediğini yap bana hesap vermeyeceksin sonuçta ben sadece olması gerekeni söylerim gerisini sen bilirsin

      Yorumla
    • ViøletéRøsé
      ViøletéRøsé
      +1 yıl

      Allah herkesi senin gibi aptallardan korusun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ViøletéRøsé sen boş yapma işine bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bunlar hayatını erkekler üzerine yasıyor ondan böyle

      Yorumla
    • ViøletéRøsé
      ViøletéRøsé
      +1 yıl

      la olm işine bak diyorsun da senin gibi aklı g. tünde olan birini görünce dayanamıyorum allahın habeş maymunu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ViøletéRøsé tamam knk en yakışıklı en güzell sensin. Biz çirkiniz mutlu oldun mu şimdi 😄 ön yargılarını yıkınca tartışalım lütfen

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahah yarıldım 😂😂

      Yorumla
    • ViøletéRøsé
      ViøletéRøsé
      +1 yıl

      kanka regl felan mısın ya ben sana çirkinsin yakışıklıyım diye bir şey mi dedim kafanda sıkıntı mı var şizofren misin mq kendi kendine laf anlayıp söylüyorsun allah aşkına git bir doktora görün

      Yorumla
    • ViøletéRøsé
      ViøletéRøsé
      +1 yıl

      ön yargı ne alaka mq adama yok şöyle yok böylesin diyip ön yargının içinden geçip ön yargıdan bahsetmekte ileri derece gülünesi aptallık wqjkexqw

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ViøletéRøsé habeş maymunu güzel bir şey de benim mi haberim yok. Bence sen bi doktora görün B12 eksikliği var heralde sende ne dediğini unutuyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ViøletéRøsé ben ön yargılı değilim ki olanı söyledim

      Yorumla
    • ViøletéRøsé
      ViøletéRøsé
      +1 yıl

      çünkü habeş maymunları gibi düşünüyorsun kankam

      Yorumla
    • ViøletéRøsé
      ViøletéRøsé
      +1 yıl

      ıyy iyice miğdemi bulandırmaya başladın senin daha fazla laf dalaşına girip o 2 gram beynini kullandığın yorumlara daha katlanamam inşallah beyin nakli olursun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ViøletéRøsé gidip bi araştırıyım habeş maymunları nasıl düşünüyormuş 😄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ViøletéRøsé aynen uzatmaya gerek yok

      Yorumla
    • ViøletéRøsé
      ViøletéRøsé
      +1 yıl

      gerek yok örnek olarak kendi yorumlarını oku anlarsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @ViøletéRøsé tamam bb

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Güzel olmuş ama tesettüre ters düşüyor... Yani güzel olmuş mu, evet olmuş. Yakışmış mı, evet cidden yakışmış. Yüzüne giden rengi bulmuş musun, tam olarak bulmuşsun. Ama tesettüre aykırı bir şey... Bence hakkını ver tesettürün.

    2
    24 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ah keske ben de seni görsem baksam desem ki hakkını veriyor musun. Tesettürün hakkını vermek sadece bone takarak makyaj yapmayarak olmuyor. Karakterle bütünlesiyor. Bunun önemini de kavrasak keske

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ama şu an gördüğüm bu. O yüzden bundan bahsettim. Elbette bir çok şey var. Ama makyaj da ters düşüyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet ters düsüyor ama hakkını vermiyor demek agır bisey. Dikkatli konusalım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hakını vermiyor derken, tesettür=bu değil demek istedim. Yani kötü amacla söylemedim... Sanırım ilerde açılacak kızlardansın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bak bos konusma. Ne yapacagım sana kalmadı. Tesettürlü müsün sen? Önce bunu ögreneyim. Eger degilsen bana yapmadığın daha yerine getirmediğin bir emir hakkında maal okuma. Ha eger tesettürlüysen de kendine bak ne kadar yerine getiriyorsun ondan sonra tartısalm. Duyar kasanlardan nefret ederim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eleştiri kaldıramamak kötü bir şey gerçekten. Aşağıya bir bak, erkeklerin yorumlarına birçok kişi tesettüre yakışmadığını söylemiş ama erkeklerden korktun sanırım, bana yetti gücün.. onlara cevap verememişsin çünkü.. Üzgünüm, tesettürlü falan değilsin zaten.. Alakan yok.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahaha ay issiz gibi tüm yorumları okuman peki 😂 ben erkeklerin bile yorumunu okumadım sana denk geldim. Kimseden korkum yok catır catır söylerim. Kendine önce bak Bi sonra bana laga luga yap. Gizliden yazmak cok kolay 😂 ha bide elestiri yapmayı ögren asagılayıcı bir sekilde elestiri yapılmaz. Ne yapalım cahillik ve özgüvensizlikten böyle oluyorsunuz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Okudum tabii, benden başka farkeden var mı diye 🤣 Gayet güzel yazmıştım, hakaret falan da yoktu. Ama sen olmamış diyenleri bile aşağılamıssın. Bir de ne hikmetse hep kadınların yorumlarini görmüşsün, ne tesadüf. 🤣 Şimdi gidip de bir tane erkeğe cevap verecek cesaretin olur mu acaba 🤣 Bu arada babam zorla kapattırmis belli ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ve cahil olsam emin ol, bir yeri kapatır, bir yeri açardım 🤣

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ezik insan ya kıyamam beni kendinle karıstırma 😂 gizliden havlayan cok insan var senin gibi o yüzden umrumda degilsiniz 😂 baban da sana havlamayı ögretmis napalım 😂 imtihanın zor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Vallahi dinimin emrini böyle rezil rüsva eden bir insan olacağıma, köpek olmayı tercih ederim. 😘

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahaha köpeksin zaten 😂 kabul etmen cok güzel 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok kopek olduğumu kabul etmiyorum ama senin gibi olacağıma köpek olurum daha iyi diyorum. Sahi sen o örtüyü neden takıyorsun? Bu ne rezillik...

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Köpekler be zamandan beri rezilliği umursuyor 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya cevaplarını çok komik. Yas 10 falan herhalde 🤣🤣 Ya kıyamam yaa. Zorla kapattirmislar kızı.. yazikkk

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu adada tesettürde mini etek de var. Hani mini etegin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayy kıyamam atayım kemigini sus daha fazla havlama 😂 köpekler de yas kavramı yok anlıyorum seni, 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Taktı köpeğe. Allah in yarattığı hayvanın hakaret olarak kullanmaya başladı simdi bir de 🤣 AA bu arada sen korkuyorsun herhalde. Aşağıda benimle aynı fikirde olan erkeklere cevap vereyim mi? Sen korkuyorsun erkeklerden ya.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Versene ya seni bulayım 😂😂😂 cok özür dilerim sen köpeklere de hakaretsin onlar senden daha medeni o zaman ucube ol 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya tamam. Tamamen soyun sen de rahatla 🌹 anlıyorum seni tamamen soyunsan rahatlayacaksin aslında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hahaha ucubeler zaten soyunu evet iyi bilirsin soyunmayı tecrübe 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben makyaj bile yapmıyorum. Ve kelimelerine dikkat et istersen. 🤣 Belli etme annenin babanın nasıl biri olduğunu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ee yapma banane 😂 yapsan da cok bisey degismez eminim 😂 ha sen cok dikkat ettin kelimelerine benden dikkatli olmamı istiyorsun. Kıyamam benşm annemi ve babamı anlayacak kapasite yok sende 😂 ama ben anladım seni ve senin etrafındakileri. Yazık ucube bir evladının olmasını kimse istemez 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Benim ailem benden gayet memnun emin ol... Tesettürü ayaklar altına sermeyen, kendini erkeklere puanlatmayan NAMUSLU bir evlatları var ve gurur duyuyorlar. Peki ya senin ailen ne derdi sahiden? Burada erkeklere kendini puanlattığını bilse. Bu arada boşuna cevap yazma. Cevap vermeyeceğim. Zamanımı Allah'ın emrini ayaklar altına alan birine harcayamam... Allah ıslah etsin..

      Yorumla
  • morcivcikkkkk
    morcivcikkkkk Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Rujunun rengi bir tık daha hafif olsa daha güzel olabilirdi sanki ama genel olarak güzel olmuş 🌸

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Saol kuzummmmm ❤️

  • biarkdşabakıpçıkıcm
    biarkdşabakıpçıkıcm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    güzel ama göz kapağın bi tık düşük o yüzden eyelinerın daha düz ve direkt göz ucundan başlayıp yukarı doğru olması daha güzel gösterirdi, böyle daha da düşük durmuş

    0
    0 Yorumla
  • enesgltknn
    enesgltknn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Çene yapın geniş biiraz dudak kenarında ki gamzeler güzelde rujun bozulmasına neden olabiliyor. Güzelliğine 10 üzerinden 5.25 puan veriyorum.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gamzelerimi fark eden enderr insan 😂

      Yorumla
    • enesgltknn
      enesgltknn
      +1 yıl

      Ahahahag ederizzz

      Yorumla
  • Ysf32848
    Ysf32848 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 42 , eic 90%
    +1 yıl

    Uzun boylusun boyuna gore fazla zayifsin o yuzden istedigin makyaji yap olmaz... guzel kizsinda boy orantina gore faZla zayifsin kemiklerin ortaya cikmis

    0
    0 Yorumla
  • Biruyelerdenim23
    Biruyelerdenim23 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Kırmızı ruj güzel durmamış ya daha yumuşak tonlar kullan

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız ölü balık gibi oluyorum

      Yorumla
    • Biruyelerdenim23
      Biruyelerdenim23
      +1 yıl

      Ya öyle deme hafif allık sür yüzüne renk gelir ❤️

      Yorumla
  • ASARAY
    ASARAY Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 95%
    +1 yıl

    bir şey diyucemm sen bı iki ufak ufacık estetik ve dokunuşla aynı ÇAĞLA ŞİMŞEK OLURSUN HAA

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Burun estetigi olucam kuzum

      Yorumla
  • Sezen33
    Sezen33 Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Göz kapaklarınız geniş olduğundan, far ile buğulu göz makyajı sizde harika duracaktır.👌

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayy evet far paleti de aldım, ❤️

      Yorumla
    • Sezen33
      Sezen33
      +1 yıl

      Harika olacaktır 😌👌

      Yorumla
  • Biruh
    Biruh Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Rujun hafif mi sence? Rengi yeter agirlastirmak için. Ben beğenmedim uyumsuz olmuş

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Niye eyeliner le kırmızı ruj uyumsuz mu 😂

      Yorumla
    • Biruh
      Biruh
      +1 yıl

      Ten makyajı neredeyse yok benzin çok soluk geldi bana biraz daha renkli konturlu vs olmalıydı. Onun üzerine bu renk ruj olurdu. Benim fikrim bu. Sordun bend e söyledim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ten makyajı ben de biliyorum canım ama bu sekilde yapmak istedim. Uyumsuz oldugunu düsünmüyorum

      Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Kimsenin ne dediğine bakma sen iyi olmuşsun.

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tesekkürler😊 hani elestiri kabul ederim okey ama bana edilen hakaretlere karsı göz yumamıyorum

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Çekemiyorlar belki. Çanak anten lazım bir yerlerine.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahahah cok haklısın 😂

      Yorumla
    • ErtugrulKARTAL1903
      ErtugrulKARTAL1903
      +1 yıl

      Eee tabi bunu zamana kadar insan sarrafı olduk.

      Yorumla
  • kafalaarguzeel
    kafalaarguzeel Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    şu siyah gözünüze sürdüğün ne zımbırtıysaa olmamış beee 🤧😂😂

    0
    3 Yorumla
    • isteklibirisiyim34
      isteklibirisiyim34
      +1 yıl

      Sen süz

      Yorumla
    • isteklibirisiyim34
      isteklibirisiyim34
      +1 yıl

      Sssuuuuuuuus mkn

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nedenn

      Yorumla
  • hilall379
    hilall379 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 95%
    +1 yıl

    Guzel ama kaslarınızı hafif boyamanizi tavsiye ederim daha iyi durur.🙏

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız boyayınca cok sert duruyor

      Yorumla
  • PiLLy_BheBek
    PiLLy_BheBek Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 83%
    +1 yıl

    Sadece eyeliner ve kırmızı ruj ikilisini çok beğeniyorum. Güzel olmuş

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tesekkürler tatlım ❤️

      Yorumla
  • ilaydaaaanur
    ilaydaaaanur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    guzel olduguna inaniyosan guzel olmustur bna ne elalemin fikrinden

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😂😂 Valla troll sordum ama millet koptu

      Yorumla
    • ilaydaaaanur
      ilaydaaaanur
      +1 yıl

      Ya dikkat edemedim 😂😂😂😂 uygulamalar var ya hani onlarla felan yapmissin gercek degil ya 😂😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kız yok, ben yaptım 😂 ama hani dedim bu kadar tepki almam

      Yorumla
    • ilaydaaaanur
      ilaydaaaanur
      +1 yıl

      Cok yapay duruyo ama 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahaha keske yapay dursaydı 😂

      Yorumla
    • ilaydaaaanur
      ilaydaaaanur
      +1 yıl

      😁😁

      Yorumla
  • seyda028
    seyda028 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    Eyeliner i guzel çekmişsin ( ben çekemiyorum 🥺🤦🏻‍♀️)

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ahaha kız valla önceden ben de sacmalıyordum tekte oldu

      Yorumla
    • seyda028
      seyda028
      +1 yıl

      Hmm inşallah bnd yapabilrm hc umudum yk ama

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Dikkat et saclarin gözükuyor bal gibi sari turuncu, herkes gordu cidden. Buna ragmen koydun. Bu nasıl tesettür. Yeni isen arastir lütfen.

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Olmamış, bide saçlarının önü açılmış bir an önce önlemini al yoksa seni de ben gibi kel diye almazlar 😏😏

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sey ben kel degilim sadece saclarım geride

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Geçmiş olsun bacım

      Yorumla
  • Myystic
    Myystic Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 70%
    +1 yıl

    Makyaja ihtiyacin yok reis fişek gibisin alemde teksin dnjsjxjz

    0
    1 Yorumla
    • Neyapacaksınkiiiiii
      Neyapacaksınkiiiiii
      +1 yıl

      🙄🙄

      Yorumla
  • _candan
    _candan Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Eşarp koyu renk sana çok iyi gider kahve tonları ruj bence cok yakışır eyelinerin hoş:)

    0
    0 Yorumla
  • ZırhıPaslıKahraman
    ZırhıPaslıKahraman Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Kimin ne düşündüğünden ziyade önemli olan kendini nasıl hissettiğin.

    0
    0 Yorumla
  • kuralsiz_pisikopat
    kuralsiz_pisikopat Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 95%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 578 cevap paylaştı.

    Dudaklar abartili bence, dudaklarin guzel ama buzmesen

    0
    0 Yorumla
  • burakistan35
    burakistan35 Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.

    olmuş.

    ruj daha açık renk kullan

    0
    0 Yorumla
  • ne_olsun27
    ne_olsun27 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 58%
    +1 yıl

    Sendeki o güven bende olsa Fatmagül'ün sucunda oynardım helal olsun

    0
    0 Yorumla
  • deeepbreath
    deeepbreath Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Guzel. dudak büzmeyin ama tedavülden kaldırılsın artık su poz

    0
    0 Yorumla
  • sourcandyyy
    sourcandyyy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 97%
    +1 yıl

    Eyeliner sağ kalın sol ince
    Yüze kontür yapabilirsin bi renk katarsan iyi olur..

    0
    2 Yorumla
    • ÇiçekSaçlıKız05
      ÇiçekSaçlıKız05
      +1 yıl

      Bence ikisi eşit kalınlıkta fakat birisini göz pınarı tarafına çekmis diğerini çekmemiş bence belli olmuyor

      Yorumla
    • sourcandyyy
      sourcandyyy
      +1 yıl

      Göz pınarı orası değil burna yakın kısımdır, şu çapak olan hani
      Eşit kalınlıkta değil sağ kısa kalın, sol ince uzun
      Yakınlaştırınca fark açıkça görülebilir

      Yorumla
  • Sevdamdın_sen
    Sevdamdın_sen Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    Evet eyeliner olmuş rujun biraz fazla sanki

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Koyu ondan. İndirimde dolu aldım simdi onları bitirmek istiyorum 😂

      Yorumla
  • Lion_Heart__
    Lion_Heart__ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 122 , eic 94%
    +1 yıl

    Filimci Rambo gibi bakıyorsun

    1
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sklsldlslx

      Yorumla
    • Lion_Heart__
      Lion_Heart__
      +1 yıl

      Sen iyimisin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyiyim

      Yorumla
  • Alfia
    Alfia Takip Et
    Master Yaş: 106 , eic 100%
    +1 yıl

    Harika görünüyor, yakışmış 🌸

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Senin kadar harika degildir ❤️

    • Alfia
      Alfia
      +1 yıl

      💞

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hafif ama dudakları kıpkırmızı :)))
    Güzel olmak için niye örtünüyorsunuz ki

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel olmak kadının ruhunda var.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ruhunda varsa niye boyamaya ihtiyaç duyuyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel görmek istiyorum kendimi Allah Allah sana mı hesap vericem.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yaptığımız şeyi neden yaptığımızın hesabını kendimize verebilsek yeter zaten.. kendimizle çelişiyoruz sürekli.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Acıkça söyledim.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çok güzel olmuş çok yakışmış yorumlardan okuduğum kadarıyla umursamıyorsun çok güzel bir şey bu ama Eyelineri çekme şekline bayıldım🥰🥰🥰

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Direk rujun dikkatimi çekti canım biraz fazla kırmızı daha hafif şekilde sürersen daha iyi olur bence

    0
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.

    Gayet hoj olmuş bencesii😃💛

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      ❤️❤️❤️ Canımsınnn

      Yorumla
  • sumdude12
    sumdude12 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Güzel olmuş ama ben daha koyu renkleri seviyorum mor gibi düşünüyorum

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Makyajsiz daha guzelsin

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tesekkür ederim 🙈🙈

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 ay

    Bak mesela bu fotoğrafta da çok masum durmuşsun ama makyajlı olduğun için seksi de olmuşsun bir yandan. Burada dudaklarına otuzbir çekeceğim hoşuma gittin. Benim 19 santim dimdik oldu. Artık böyle ruj kullanmıyorsun herhalde

    0
    0 Yorumla
  • ASOSYAL_MISIR
    ASOSYAL_MISIR Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Çok tatlısın ama bone tak bence öyle cidden daha güzel durur

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kuzum takmıyorum rahatsızım

      Yorumla
  • ViøletéRøsé
    ViøletéRøsé Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    sen beğendiysen gerisi boş kankam

    1
    0 Yorumla
  • İST34MLT44
    İST34MLT44 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 618 cevap paylaştı.

    Tatlım olmuşsun

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Yanlış anlama gerçekten soruyorum kapalı bir insan neden makyaj yapar?
    Onun dışında evet makyaj her kıza yakışır güzel olur

    2
    0 Yorumla
  • NalinnNurr
    NalinnNurr Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Enerjin güzel yüzünü boş ver

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ayy canımsınnnn

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İdare kanka çok da güzel değilsin ortalama diyebilirim

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok güzelim dedim mi

      Yorumla
    • Gizemliruhum
      Gizemliruhum
      +1 yıl

      Yoo kız gayet de güzel. Gizliden yazmayacak kadar da özgüvenli 😎

      Yorumla
  • ikizterazi
    ikizterazi Takip Et
    Master Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Sen makyajsız da güzelsin.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Deme öyle bak bir sürü makyaj malzemem var bosa gider zkzkxk tesekkür ederim

      Yorumla
  • Demir666
    Demir666 Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 92%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı.

    Olmamış kendine yeterince bakmıyorsun

    0
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Zayıf oldugum İcin mi bu bakmamak kelimesi? Belki saglık sorunum var yani ne kadar seviyorsunuz bos konusmayı

      Yorumla
    • Demir666
      Demir666
      +1 yıl

      Fikrimi belirttim varsada Allah acil şifalar versin benimde var sağlık sorunum da bu bir yorum yani iyi olunca ses yok içimden geldiği gibi yazdım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kendine bakmıyorsun ben de acıklama yaptım neden kabulleneyim

      Yorumla
    • Demir666
      Demir666
      +1 yıl

      Gördüm söylerim sende görüntünüzü paylaşmayın o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kardesim algı sorunun mu var? Ben de diyorum ki cevap verdim yazdıgına. Kabul etmek zorunda degilim. Sadece sen yazarsın

      Yorumla
    • Demir666
      Demir666
      +1 yıl

      Sert tepki niye veriyon onu diyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tanımadan etmeden her yorumu yapıyorsunuz

      Yorumla
    • Demir666
      Demir666
      +1 yıl

      Yoruma açık bir platform hanım efendi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yoruma açık diye agzınıza geleni söylemekte ne bileyim neyse tamam

      Yorumla
    • Demir666
      Demir666
      +1 yıl

      Hakaret etmedim fikrimi belirtim hanım efendi takıntı yapmayın ya da paylaşmayın bende burada kendi resmimi paylaştığım zaman illaki olumsuz yönde açıkca fikrini belirten oldu söyle olsa daha iyi olurdu vs vs

      Yorumla
  • OpticMist
    OpticMist Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 37%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı.

    Yapmasan daha iyi olurmuş

    0
    0 Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel olmuş beğendim 🌸

    0
    0 Yorumla
  • aysslay
    aysslay Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Eyelinerı göz kapağına uygun çekmemişsin 😇

    0
    0 Yorumla
  • Cassie_Robichaud
    Cassie_Robichaud Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok güzel olmuş. Kırmızı ruj severizz ❤️

    0
    0 Yorumla
  • mylfe343
    mylfe343 Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 94%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 626 cevap paylaştı.

    Hafif makyajda koyu tonlarda ruj olmamalı

    0
    0 Yorumla
  • zexc41
    zexc41 Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 98%
    +1 yıl

    iyisin ama
    makyaj da pek hafif değil

    0
    0 Yorumla
  • Gürkanbedir
    Gürkanbedir Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Merhabalar
    Hoş duruyor

    0
    0 Yorumla
  • deli_xatûn
    deli_xatûn Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Yakışmış güzelim 😌💖

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (46)
Devamını Gör(91)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Hafif makyaj yaptım, eyeliner çektim. Güzel olmuş mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Benzer Sorular

Eyeliner çektim, nasıl olmuş? 25 cevap verildi
Makyajımda yeni denemeler yaptım, beğendim gibi. Sizce makyajım güzel olmuş mu? 75 cevap verildi
Çekik göz makyajı yapmaya çalıştım, olmuş mu 🤔🤔? 129 cevap verildi
Göz makyajım günlük için abartı mı sizce? 61 cevap verildi
Eyelinerımı doğru sürmüş müyüm yoksa abartı mı? 35 cevap verildi
Göz makyajım nasıl olmuş güzel mi? 22 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sosyal medya 5 litrelik su şişesiyle sınava giren genci konuşuyor! Siz de çok su içiyor musunuz?
  • Dikkatli biri misin?
  • Sevmek mi, gitmek mi?
  • Geçmeyen ağrınız var mı?
  • Zaman herşeyin ilacı mıdır?
  • Ne dinliyosun şu an?
  • Gücünden emin misin?
  • Uyandiginizda karsinizda biri olsaydi ne yapardiniz?
  • Oyunlar da En sinir bozucu olan durumlar nedir size göre 😅?
  • Saçma sapan giyindiğin oldu mu tahmin edeyim mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨