+1 yılEvet, olmuş: Yüzüne renk katmış, seni daha bakımlı göstermiş. Bununla birlikte "eye-liner"i düzgün çeksen de gözlerini düşük gösterecek biçimde sürmüşsün ve ruju, dudaklarını daha biçimli ve neme doymuş gösterecek biçimde sürmemişsin.
Senin gözlerin için "cut crease" makyaj daha uygun olur. Bununla söz ettiğim, bildiğimiz "cut crease" makyajı değil. Bu makyajı "eye-liner" uygulamasına uyarlamak. Şöyle ki "eye-liner"ın kuyruğunu "cut crease" bölgesinin bitiminde hiç aşağı indirmeden yukarı ve kaş kemiğine doğru, bu çektiğin kalınlıkta ya da biraz daha kalın çekmek. Böylece, gözlerin daha çekik ve yukarı doğru görünecek. Göz çizgini izleyerek "eye-liner" çekmişsin ve bu da gözlerinin düşüklüğünü vurgulamış. Burada "eye-liner"ı çekerken gözlerin açık mı - kapalı mı çektiğin, parmağınla derini gerip germediğin, çekmeye nereden başladığın vb. gibi etkenler de, gözlerinin düşük görünüp görünmemesinde önemli oluyor.
Ruju sürme biçimine gelince; yerinde olsam, dudak ortamdaki çukuru vurgulamayacak biçimde sürmeye özen gösterirdim. Ayrıca; mat bir rujun duruşunda -bence- en önemli etken, dudakların ruj sürmeden önce de capcanlı, sağlıklı ve neme doymuş görünmeleri. Bu da, düzenli bir dudak bakımı gerektiriyor. Soyma işleminden çok, yağlarla dokuyu beslemek; ölü deriyi arındırıp canlı bir deri bırakmakta daha etkili ve sağlıklı. İyi bakılan dudaklar için, mat ruj sürmeden 15 dakika önce nemlendirici bir yağ ya da yoğun bir nemlendirici uygulamak yeterli olacaktır. Alerjiye neden olmayacaksa birkaç damla nane, kekik ya da tarçın gibi dudak dolgunlaştırma için bilinen uçucu yağlardan biri de dudak nemlendirmek için kullanılacak ürünün içerisine eklenebilir. Ben dudak makyajımı söz ettiğim bu dudak bakımını sürdürerek yapıyorum ve görüntünün güzelliğini yarı yarıyadan çok etkilediğini düşünüyorum.
04 Yorumla
Soran+1 yılCok tesekkür ederim canım benim dudaklar böyle yagda kullanıyorum balm da kullanıyorum nafile 😊
- +1 yıl
Ne demek:) Umarım yardımcı olabilmişimdir. Az su içiyorsan biraz daha su içmeyi deneyebilirsin ya da durumun varsa, arada bir, cilt doktoruna danışarak dudakların için profesyonel, nemlendirici bakım yaptırabilirsin.
Soran+1 yılAyy cok saol canım az su iciyorum ama dikkat edicem ekran aldım yazdıklarını ellerine saglık bu arada
- +1 yıl
Sevindim🤗 Sabahları pamuklu, yumuşak, pürüzsüz bir beze sardığın buzu dudaklarında gezdirebilirsin. Ben onu da yapıyorum.
En İyi Cevaplar
+1 yılÖncelikle öz güvenine hayran kaldım. Neyse gelelim soruna sence olmuş mu? bence sen de emin olmadığın için sormuşsun. Çünkü olmamış. O ruja o eşarp hiç olmamış. Eşarbını biraz öne getirip saçını kapatsaydın keşke, önden öyle yamuk duruyor ki makyaj dikkat bile çekmiyor. Gerçi çekmemesi gerek orası da ayrı konu da neyse.
46 Yorumla
Soran+1 yılBu esarp degil şal. Bu birincisi benşm sorum nasıl kapandıgım ya da kapanacagım degil. Cekmek istedim ve cektim herkes kendinden mechul. Kimse şu hayatta 4/4lük insan tanımıyorum o yüzden cokta kasmayın.
- +1 yıl
🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣...
- +1 yıl
- +1 yıl
Daha hafif olursa daha güzel olurdu. Beni yanlış anlamayın, tesettürlü olanların kırmızı ruj sürmesini doğru bulmuyorum. Ruj doğal bir renkte olsaydı daha çok yakışırdı 🌸
64 Yorumla
Soran+1 yılTesekkürler canım ya ben bu rujları almısım ve seviyorum hani pastel tonlar sevmem ruj süreceksrm belli olmalı bu benim tercihim saol ama 😊
- +1 yıl
Tesettür herkese farz. Acik, kapalı farketmeksizin hiçbir kadınının ruj sürmesi doğru değil.
Soran+1 yıl👏👏
- Güzellik & Bakım konusunda 405 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel kardeşim, sayısız kez gördüm seni burada...
Yapmayınız.
Bakın, tesettür insanlığa inen bir nimettir. Hatları belli etmeden, el, yüz dışında her yerin kapanmasıdır. Amacı dikkat çekmemektir.
Burada iki müthiş sorun var.
Birincisi, ilk tesettürün indiği kitle olan erkekler olarak senin bu halini görmüş olduk, bizi de buna ortak ettin.
İkincisi, zaten kendini teşhir ediyorsun. 4 tane gelecek mesnetsiz erkek yorumuna mı muhtaçsınız?
Diyeceksiniz ki şimdi '' size ne, dilediğim gibi yaparım''.
Kardeşim yapın tamam, anlıyorum. Ama tesettüre laf getirme hakkınız yoktur sizin, yahut başkasının! Ya müthiş bir tesettür aşkıyla kapanır, ya da kapanmazsınız. Kimse de karışmaz o zaman...
Hülasa, umarım söylediklerimi bir kez içten okursunuz, bir kardeşiniz olarak...
Sorunuza gelecek olursak : Makyaj sevmem, yakıştırmam, size de olmamış.
81 Yorumla- +1 yıl
👏👏👏👏👏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
51Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 47,3b cevap paylaştı.
u +1 yılGüzel olmuş :)
00 Yorumla
+1 yılEyeliner çekişin olması gerektiği gibi değil göz kapakların düşük bu şekilde çekerek daha da düşük göstermiş nasıl yapman gerektiğini anlatacağımı burdan bilemedim shsnvdhs ama rujun rengi yakışmış
21 Yorumla
Soran+1 yılYa ben nasıl süreyim bu laneti kskxkxk
+1 yılBence böyle kapanacağına açıl daha iyi. Saçın görünüyor, full makyaj koyu ruj. Bide internette kendini sergiliyorsun. Çok absürt bir durum.
Kapanmak sana zor geliyorsa yapamıyorsan, yarım yamalak yapacağına hiç yapma sen de rahat et.
Yok kapanacam ben böyle inanıyorum diyorsan da doğru düzgün kapan. Böyle arada yarım yamalak yaparak ne İsa'ya yaranabilirsin ne Musa'ya
417 Yorumla- +1 yıl
sanane bacım? günahı senin boynuna mı?
- +1 yıl
@cileklipudingben fikrimizi sormuş biz de söylüyoruz. Söylediğim şey niye rahatsız etti? Ona açıl ya da kapan demedim. Tercihin neyse seç arası olma dedim
- +1 yıl
makyajını sormuş askim :) dini görüşlerini kim ne yapsın?
- +1 yıl
@cileklipudingben nasıl olmuşum diye sormuş. Senin anlama kapasitene tüküreyim. Belki bu kız açıkken daha mutlu olacak? Ne biliyosun? İsteyerek kapanıyor gibi değil
- +1 yıl
hafif makyaj yaptım, eyeliner çektim ne demek embesil? makyajım güzel olmuş mu demiş işte
- +1 yıl
ya ben de açığım ona bakarsan beni ilgilendirmez ama? seni de ilgilendirmesin o halde
- +1 yıl
@cileklipudingben embesil sana benzer. İlla absürt olacaksınız! Ya açıl ya kapan kardeşim bu ne?
Soran+1 yılPardon da sen kimsin? Beni yaratan sen misin? Her günahın icinde yatıp kalkıp bana Müslüman olmayı ögretmeee. Bide bunlar türedi 7/24 her haltı yerler kalkıp millete laf atarlar Allah İcin kendinize bakın önce. Sonra gelip bana laga luga yap olur mu
- +1 yıl
Sen benim ne halt yediğimi nerden biliyorsun terbiyesiz! Kendin gibi mi sanıyorsun milleti? Edepsiz!
Sende zeka olsa bir tarafı seçerdin böyle komik duruma düşmezdin. Ya kapan ya açıl diyoruz. Ne olduğun belli değil. Akılsız!
Soran+1 yılSensin o edepsiz. Nasılmış öyle tanımadan etmeden açıl yok bunu yap yok şunu yap diye konusmak? Nasıl zoruna gitti? Sen de akıl olsa insanları bu sekilde yargılamazsın. İki dakika düsünürsün. Bir taraftan bir tarafı secmek diye bisey yok. Sen de müslümansan her seyi yapacaksın acık olma gibi seçenek yok madem konu bu. Bos bos duyar kasmayla bir yere varamazsın.
- +1 yıl
Tam bir münafık!
Müslüman dediğin müslüman gibi yaşar. Kapanıp her haltı yemez.
Yapamıyorsan nefsine ağır geliyorsa kapanma. Kapalıların yüz karasısın. Utanıyorum senin gibilerden. Çıkmış burada kendini sergikeyerek erkek avına çıkıyorsun. Sen buna kapalılık mı diyorsun? Allahı mı kandıracaksın bu beyninle? Ne idüğün brlirsiz ucube gibi olmuşsun. Açıklara daha çok saygı duyuyorum senin gibileri gördükçe. Onlar senden daha müslüman. En azından ikiyüzlü değil
Soran+1 yılErkek avı mı? 😂😂😂 Bu sekilde erkek avlayan ne bileyim demek ki sen bu konuda tecrübelisin bu konuda o yüzden iyi biliyorsun ezik ve yarım beyinli 😂 mahlukatsın ve eziksin. Ben de senin gibi iki yüzlü alttan alttan is cevirenlerden nefret ediyorum millete böyle havlayarak kendilerini Müslüman zannedip ona buna münafık diyen kisilerdren utanıyorum ezik 😂 kendine aynada bak acaba ben neyim ne ayagım diye bir düsün sonra havla 😂
- +1 yıl
Sen de gayet iyi biliyorsun rezil halini ama itiraf edemeyip küfür etmeyi tercih ediyorsun çünkü seviyen bu. Karakterin bu.
Ne idüğü belirsiz zavallı bişeysin. Kendini daha fazla rezil etme de açıl dedim , zoruna gitmiş. O başörtüsünün altında her haltı yiyebikeceğini sanıyor her şey o örtüyle halloldu sanıyor. Resmen midemi bulandırdın. Tipik rezil yarım kapalılardansın. Ucube den başka bişey değilsin. İstediğin kadar inkar et. Kimse size saygı duymuyor. Sen de kendine saygı duymuyorsun. O bez parçası ile cennete gidemezsin beyinsiz
Soran+1 yılCanım ya valla gına geldi bu tür sadece her seyi kendi bilen birileri konusunca cıldıyorum sanane kardesim sanane
- +1 yıl
Allah sana zeka versin, senin gibileri gören insanlara da sabır versin.
Mide bulandırıyorsunuz artık 🤮🤮🤮🤮Açılın diyoruz yok onu da kabul etmiyor beyinsizler. Böyle kapalılığın günahı olur sevabı olmaz. Açıklar sizden bin kat iyi. Onlara daha çok saygı duyuyorum
Soran+1 yılHıhı senin gibiler semsiye tutmus bana akıldan bahsediyor😂 senin duydugun saygıda senin gibidir 😂 nefes almanız bile lüks. Az havla da tükenmesin o nefesin 😂
Bana da çekebilirsen o zaman uzman derim sana😃
Göz kapağım düşük ve aşağı çekiklik var. 😔
13 Yorumla
Soran+1 yılKuzum ona göre de eyeliner cekme sekilleri var ben düsük ve cekik gözlere daha cok yakıştırıyorum
Soran+1 yılYa biraz ugras olurrr ben de cok iyi degilim 😊😂
Olmamış ablacığım..
Tesettürlü diyeceğim ama Tesettürlü de değilsiniz..
Yani bir eksiklik var bu işte..
Kendinizi sergilemeniz de ayrıca hiç hoş değil..
80 YorumlaKardeşim sana makyajsızlık daha yakışıyor
Bence sade güzelliğin daha iyi111 Yorumla
Soran+1 yılYaa tesekkür ederim. 😊 Kilom elimde degil
Soran+1 yılHayırrr yalnızım
Soran+1 yılYaaa saol düsüncelerin cok tatlı
Soran+1 yılBilmem kiii
- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSen kendini begeniyorsan ve mutluysan bence başkasının fikri pekte önemli değil çiçek gibi bir kızsın zaten sen makyaj yapmadan da eminim çok güzel görünürdün 🙋🙋🙋
10 Yorumla Makyajın hafif değil, espri olsun diye sorduğunu umuyorum. Soruna gelince, güzel olmuşsun. Belli ki sen de beğenmişsin enerjinden belli. İyi hissettiysen iyisindir, olumsuz yorumları boşver😉
12 Yorumla
Soran+1 yılHafif yani Fondoten falan yok sadece rujum koyu 😂
Gizli Üye(18-24)+1 yılMadem tesettürlüsün niye makyaj yapıyorsun diyelim ki makyaj yaptın niye buraya atıyorsun da erkeklere kendini beğendirmeye çalışıyorsun? Tesettürün anlamını öğrenmelisin
421 Yorumla
Soran+1 yılAbi şaka mısınız bu sitede erkek mi var sadece komiksiniz yemin ederim ya
- +1 yıl
kanka ne alaka mq kız o zaman ölecek diye de gülmesin mq aynı yobaz 60 yaş kafede milleti dikizleyip karı kıza bakan dayılar gibi konuştun wqkjexqwe
Cevap sahibi+1 yılEe o zaman sadece kızların yorum yapmasına izin verebilirdin ilgi görmek hoşuna gidiyor heralde
Soran+1 yılSanane sana mı sorucam
Cevap sahibi+1 yılGerçekler söylemek zoruna gidiyor tabi haklısın sanane demekle. İstediğini yap bana hesap vermeyeceksin sonuçta ben sadece olması gerekeni söylerim gerisini sen bilirsin
- +1 yıl
Allah herkesi senin gibi aptallardan korusun
Cevap sahibi+1 yıl@ViøletéRøsé sen boş yapma işine bak
Soran+1 yılBunlar hayatını erkekler üzerine yasıyor ondan böyle
- +1 yıl
la olm işine bak diyorsun da senin gibi aklı g. tünde olan birini görünce dayanamıyorum allahın habeş maymunu
Cevap sahibi+1 yıl@ViøletéRøsé tamam knk en yakışıklı en güzell sensin. Biz çirkiniz mutlu oldun mu şimdi 😄 ön yargılarını yıkınca tartışalım lütfen
Soran+1 yılAhahah yarıldım 😂😂
- +1 yıl
kanka regl felan mısın ya ben sana çirkinsin yakışıklıyım diye bir şey mi dedim kafanda sıkıntı mı var şizofren misin mq kendi kendine laf anlayıp söylüyorsun allah aşkına git bir doktora görün
- +1 yıl
ön yargı ne alaka mq adama yok şöyle yok böylesin diyip ön yargının içinden geçip ön yargıdan bahsetmekte ileri derece gülünesi aptallık wqjkexqw
Cevap sahibi+1 yıl@ViøletéRøsé habeş maymunu güzel bir şey de benim mi haberim yok. Bence sen bi doktora görün B12 eksikliği var heralde sende ne dediğini unutuyorsun
Cevap sahibi+1 yıl@ViøletéRøsé ben ön yargılı değilim ki olanı söyledim
- +1 yıl
çünkü habeş maymunları gibi düşünüyorsun kankam
- +1 yıl
ıyy iyice miğdemi bulandırmaya başladın senin daha fazla laf dalaşına girip o 2 gram beynini kullandığın yorumlara daha katlanamam inşallah beyin nakli olursun
Cevap sahibi+1 yıl@ViøletéRøsé gidip bi araştırıyım habeş maymunları nasıl düşünüyormuş 😄
Cevap sahibi+1 yıl@ViøletéRøsé aynen uzatmaya gerek yok
- +1 yıl
gerek yok örnek olarak kendi yorumlarını oku anlarsın
Cevap sahibi+1 yıl@ViøletéRøsé tamam bb
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüzel olmuş ama tesettüre ters düşüyor... Yani güzel olmuş mu, evet olmuş. Yakışmış mı, evet cidden yakışmış. Yüzüne giden rengi bulmuş musun, tam olarak bulmuşsun. Ama tesettüre aykırı bir şey... Bence hakkını ver tesettürün.
224 Yorumla
Soran+1 yılAh keske ben de seni görsem baksam desem ki hakkını veriyor musun. Tesettürün hakkını vermek sadece bone takarak makyaj yapmayarak olmuyor. Karakterle bütünlesiyor. Bunun önemini de kavrasak keske
Cevap sahibi+1 yılAma şu an gördüğüm bu. O yüzden bundan bahsettim. Elbette bir çok şey var. Ama makyaj da ters düşüyor.
Soran+1 yılEvet ters düsüyor ama hakkını vermiyor demek agır bisey. Dikkatli konusalım
Cevap sahibi+1 yılHakını vermiyor derken, tesettür=bu değil demek istedim. Yani kötü amacla söylemedim... Sanırım ilerde açılacak kızlardansın
Soran+1 yılBak bos konusma. Ne yapacagım sana kalmadı. Tesettürlü müsün sen? Önce bunu ögreneyim. Eger degilsen bana yapmadığın daha yerine getirmediğin bir emir hakkında maal okuma. Ha eger tesettürlüysen de kendine bak ne kadar yerine getiriyorsun ondan sonra tartısalm. Duyar kasanlardan nefret ederim
Cevap sahibi+1 yılEleştiri kaldıramamak kötü bir şey gerçekten. Aşağıya bir bak, erkeklerin yorumlarına birçok kişi tesettüre yakışmadığını söylemiş ama erkeklerden korktun sanırım, bana yetti gücün.. onlara cevap verememişsin çünkü.. Üzgünüm, tesettürlü falan değilsin zaten.. Alakan yok.
Soran+1 yılAhahaha ay issiz gibi tüm yorumları okuman peki 😂 ben erkeklerin bile yorumunu okumadım sana denk geldim. Kimseden korkum yok catır catır söylerim. Kendine önce bak Bi sonra bana laga luga yap. Gizliden yazmak cok kolay 😂 ha bide elestiri yapmayı ögren asagılayıcı bir sekilde elestiri yapılmaz. Ne yapalım cahillik ve özgüvensizlikten böyle oluyorsunuz
Cevap sahibi+1 yılOkudum tabii, benden başka farkeden var mı diye 🤣 Gayet güzel yazmıştım, hakaret falan da yoktu. Ama sen olmamış diyenleri bile aşağılamıssın. Bir de ne hikmetse hep kadınların yorumlarini görmüşsün, ne tesadüf. 🤣 Şimdi gidip de bir tane erkeğe cevap verecek cesaretin olur mu acaba 🤣 Bu arada babam zorla kapattırmis belli ki
Cevap sahibi+1 yılVe cahil olsam emin ol, bir yeri kapatır, bir yeri açardım 🤣
Soran+1 yılEzik insan ya kıyamam beni kendinle karıstırma 😂 gizliden havlayan cok insan var senin gibi o yüzden umrumda degilsiniz 😂 baban da sana havlamayı ögretmis napalım 😂 imtihanın zor
Cevap sahibi+1 yılVallahi dinimin emrini böyle rezil rüsva eden bir insan olacağıma, köpek olmayı tercih ederim. 😘
Soran+1 yılAhaha köpeksin zaten 😂 kabul etmen cok güzel 😂
Cevap sahibi+1 yılYok kopek olduğumu kabul etmiyorum ama senin gibi olacağıma köpek olurum daha iyi diyorum. Sahi sen o örtüyü neden takıyorsun? Bu ne rezillik...
Soran+1 yılKöpekler be zamandan beri rezilliği umursuyor 😂😂
Cevap sahibi+1 yılYa cevaplarını çok komik. Yas 10 falan herhalde 🤣🤣 Ya kıyamam yaa. Zorla kapattirmislar kızı.. yazikkk
Cevap sahibi+1 yılBu adada tesettürde mini etek de var. Hani mini etegin?
Soran+1 yılAyy kıyamam atayım kemigini sus daha fazla havlama 😂 köpekler de yas kavramı yok anlıyorum seni, 😂
Cevap sahibi+1 yılTaktı köpeğe. Allah in yarattığı hayvanın hakaret olarak kullanmaya başladı simdi bir de 🤣 AA bu arada sen korkuyorsun herhalde. Aşağıda benimle aynı fikirde olan erkeklere cevap vereyim mi? Sen korkuyorsun erkeklerden ya.
Soran+1 yılVersene ya seni bulayım 😂😂😂 cok özür dilerim sen köpeklere de hakaretsin onlar senden daha medeni o zaman ucube ol 😂😂
Cevap sahibi+1 yılYa tamam. Tamamen soyun sen de rahatla 🌹 anlıyorum seni tamamen soyunsan rahatlayacaksin aslında
Soran+1 yılHahaha ucubeler zaten soyunu evet iyi bilirsin soyunmayı tecrübe 😂
Cevap sahibi+1 yılBen makyaj bile yapmıyorum. Ve kelimelerine dikkat et istersen. 🤣 Belli etme annenin babanın nasıl biri olduğunu
Soran+1 yılEe yapma banane 😂 yapsan da cok bisey degismez eminim 😂 ha sen cok dikkat ettin kelimelerine benden dikkatli olmamı istiyorsun. Kıyamam benşm annemi ve babamı anlayacak kapasite yok sende 😂 ama ben anladım seni ve senin etrafındakileri. Yazık ucube bir evladının olmasını kimse istemez 😂
Cevap sahibi+1 yılBenim ailem benden gayet memnun emin ol... Tesettürü ayaklar altına sermeyen, kendini erkeklere puanlatmayan NAMUSLU bir evlatları var ve gurur duyuyorlar. Peki ya senin ailen ne derdi sahiden? Burada erkeklere kendini puanlattığını bilse. Bu arada boşuna cevap yazma. Cevap vermeyeceğim. Zamanımı Allah'ın emrini ayaklar altına alan birine harcayamam... Allah ıslah etsin..
+1 yılRujunun rengi bir tık daha hafif olsa daha güzel olabilirdi sanki ama genel olarak güzel olmuş 🌸
01 Yorumla
Soran+1 yılSaol kuzummmmm ❤️
+1 yılgüzel ama göz kapağın bi tık düşük o yüzden eyelinerın daha düz ve direkt göz ucundan başlayıp yukarı doğru olması daha güzel gösterirdi, böyle daha da düşük durmuş
00 Yorumla
+1 yılÇene yapın geniş biiraz dudak kenarında ki gamzeler güzelde rujun bozulmasına neden olabiliyor. Güzelliğine 10 üzerinden 5.25 puan veriyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılGamzelerimi fark eden enderr insan 😂
- +1 yıl
Ahahahag ederizzz
Uzun boylusun boyuna gore fazla zayifsin o yuzden istedigin makyaji yap olmaz... guzel kizsinda boy orantina gore faZla zayifsin kemiklerin ortaya cikmis
00 Yorumla
+1 yılKırmızı ruj güzel durmamış ya daha yumuşak tonlar kullan
12 Yorumla
Soran+1 yılKız ölü balık gibi oluyorum
- +1 yıl
Ya öyle deme hafif allık sür yüzüne renk gelir ❤️
bir şey diyucemm sen bı iki ufak ufacık estetik ve dokunuşla aynı ÇAĞLA ŞİMŞEK OLURSUN HAA
11 Yorumla
Soran+1 yılBurun estetigi olucam kuzum
Göz kapaklarınız geniş olduğundan, far ile buğulu göz makyajı sizde harika duracaktır.👌
12 Yorumla
Soran+1 yılAyy evet far paleti de aldım, ❤️
Rujun hafif mi sence? Rengi yeter agirlastirmak için. Ben beğenmedim uyumsuz olmuş
03 Yorumla
Soran+1 yılNiye eyeliner le kırmızı ruj uyumsuz mu 😂
Soran+1 yılTen makyajı ben de biliyorum canım ama bu sekilde yapmak istedim. Uyumsuz oldugunu düsünmüyorum
+1 yılKimsenin ne dediğine bakma sen iyi olmuşsun.
04 Yorumla
Soran+1 yılTesekkürler😊 hani elestiri kabul ederim okey ama bana edilen hakaretlere karsı göz yumamıyorum
- +1 yıl
Çekemiyorlar belki. Çanak anten lazım bir yerlerine.
Soran+1 yılAhahah cok haklısın 😂
- +1 yıl
Eee tabi bunu zamana kadar insan sarrafı olduk.
+1 yılşu siyah gözünüze sürdüğün ne zımbırtıysaa olmamış beee 🤧😂😂
03 Yorumla- +1 yıl
Sen süz
- +1 yıl
Sssuuuuuuuus mkn
Soran+1 yılNedenn
Guzel ama kaslarınızı hafif boyamanizi tavsiye ederim daha iyi durur.🙏
01 Yorumla
Soran+1 yılKız boyayınca cok sert duruyor
+1 yılSadece eyeliner ve kırmızı ruj ikilisini çok beğeniyorum. Güzel olmuş
01 Yorumla
Soran+1 yılTesekkürler tatlım ❤️
+1 yılguzel olduguna inaniyosan guzel olmustur bna ne elalemin fikrinden
06 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 Valla troll sordum ama millet koptu
- +1 yıl
Ya dikkat edemedim 😂😂😂😂 uygulamalar var ya hani onlarla felan yapmissin gercek degil ya 😂😂😂
Soran+1 yılKız yok, ben yaptım 😂 ama hani dedim bu kadar tepki almam
- +1 yıl
Cok yapay duruyo ama 😀
Soran+1 yılAhaha keske yapay dursaydı 😂
- +1 yıl
😁😁
Eyeliner i guzel çekmişsin ( ben çekemiyorum 🥺🤦🏻♀️)
02 Yorumla
Soran+1 yılAhaha kız valla önceden ben de sacmalıyordum tekte oldu
Gizli Üye(18-24)+1 yılDikkat et saclarin gözükuyor bal gibi sari turuncu, herkes gordu cidden. Buna ragmen koydun. Bu nasıl tesettür. Yeni isen arastir lütfen.
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılOlmamış, bide saçlarının önü açılmış bir an önce önlemini al yoksa seni de ben gibi kel diye almazlar 😏😏
02 Yorumla
Soran+1 yılSey ben kel degilim sadece saclarım geride
Cevap sahibi+1 yılGeçmiş olsun bacım
Makyaja ihtiyacin yok reis fişek gibisin alemde teksin dnjsjxjz
01 Yorumla- +1 yıl
🙄🙄
Eşarp koyu renk sana çok iyi gider kahve tonları ruj bence cok yakışır eyelinerin hoş:)
00 Yorumla
+1 yılKimin ne düşündüğünden ziyade önemli olan kendini nasıl hissettiğin.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 578 cevap paylaştı.
+1 yılDudaklar abartili bence, dudaklarin guzel ama buzmesen
00 Yorumla - Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılolmuş.
ruj daha açık renk kullan
00 Yorumla
+1 yılSendeki o güven bende olsa Fatmagül'ün sucunda oynardım helal olsun
00 Yorumla
+1 yılGuzel. dudak büzmeyin ama tedavülden kaldırılsın artık su poz
00 Yorumla
+1 yılEyeliner sağ kalın sol ince
Yüze kontür yapabilirsin bi renk katarsan iyi olur..02 Yorumla- +1 yıl
Bence ikisi eşit kalınlıkta fakat birisini göz pınarı tarafına çekmis diğerini çekmemiş bence belli olmuyor
- +1 yıl
Göz pınarı orası değil burna yakın kısımdır, şu çapak olan hani
Eşit kalınlıkta değil sağ kısa kalın, sol ince uzun
Yakınlaştırınca fark açıkça görülebilir
+1 yılEvet eyeliner olmuş rujun biraz fazla sanki
11 Yorumla
Soran+1 yılKoyu ondan. İndirimde dolu aldım simdi onları bitirmek istiyorum 😂
+1 yılFilimci Rambo gibi bakıyorsun
13 Yorumla
Soran+1 yılSklsldlslx
- +1 yıl
Sen iyimisin
Soran+1 yılİyiyim
Harika görünüyor, yakışmış 🌸
12 Yorumla
Soran+1 yılSenin kadar harika degildir ❤️
- +1 yıl
💞
Gizli Üye(25-29)+1 yılHafif ama dudakları kıpkırmızı :)))
Güzel olmak için niye örtünüyorsunuz ki05 Yorumla
Soran+1 yılGüzel olmak kadının ruhunda var.
Cevap sahibi+1 yılRuhunda varsa niye boyamaya ihtiyaç duyuyorsun?
Soran+1 yılGüzel görmek istiyorum kendimi Allah Allah sana mı hesap vericem.
Cevap sahibi+1 yılYaptığımız şeyi neden yaptığımızın hesabını kendimize verebilsek yeter zaten.. kendimizle çelişiyoruz sürekli.
Soran+1 yılAcıkça söyledim.
Gizli Üye(25-29)+1 yılÇok güzel olmuş çok yakışmış yorumlardan okuduğum kadarıyla umursamıyorsun çok güzel bir şey bu ama Eyelineri çekme şekline bayıldım🥰🥰🥰
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDirek rujun dikkatimi çekti canım biraz fazla kırmızı daha hafif şekilde sürersen daha iyi olur bence
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılGayet hoj olmuş bencesii😃💛
01 Yorumla
Soran+1 yıl❤️❤️❤️ Canımsınnn
Güzel olmuş ama ben daha koyu renkleri seviyorum mor gibi düşünüyorum
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılMakyajsiz daha guzelsin
11 Yorumla
Soran+1 yılTesekkür ederim 🙈🙈
Gizli Üye(25-29)1 ayBak mesela bu fotoğrafta da çok masum durmuşsun ama makyajlı olduğun için seksi de olmuşsun bir yandan. Burada dudaklarına otuzbir çekeceğim hoşuma gittin. Benim 19 santim dimdik oldu. Artık böyle ruj kullanmıyorsun herhalde
00 Yorumla
+1 yılÇok tatlısın ama bone tak bence öyle cidden daha güzel durur
01 Yorumla
Soran+1 yılKuzum takmıyorum rahatsızım
+1 yılsen beğendiysen gerisi boş kankam
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 618 cevap paylaştı.
+1 yılTatlım olmuşsun
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYanlış anlama gerçekten soruyorum kapalı bir insan neden makyaj yapar?
Onun dışında evet makyaj her kıza yakışır güzel olur20 Yorumla
+1 yılEnerjin güzel yüzünü boş ver
11 Yorumla
Soran+1 yılAyy canımsınnnn
Gizli Üye(25-29)+1 yılİdare kanka çok da güzel değilsin ortalama diyebilirim
02 Yorumla
Soran+1 yılÇok güzelim dedim mi
- +1 yıl
Yoo kız gayet de güzel. Gizliden yazmayacak kadar da özgüvenli 😎
+1 yılSen makyajsız da güzelsin.
01 Yorumla
Soran+1 yılDeme öyle bak bir sürü makyaj malzemem var bosa gider zkzkxk tesekkür ederim
Güzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı. Olmamış kendine yeterince bakmıyorsun
010 Yorumla
Soran+1 yılZayıf oldugum İcin mi bu bakmamak kelimesi? Belki saglık sorunum var yani ne kadar seviyorsunuz bos konusmayı
Soran+1 yılKendine bakmıyorsun ben de acıklama yaptım neden kabulleneyim
Soran+1 yılKardesim algı sorunun mu var? Ben de diyorum ki cevap verdim yazdıgına. Kabul etmek zorunda degilim. Sadece sen yazarsın
Soran+1 yılTanımadan etmeden her yorumu yapıyorsunuz
Soran+1 yılYoruma açık diye agzınıza geleni söylemekte ne bileyim neyse tamam
Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı. Yapmasan daha iyi olurmuş
00 Yorumla
+1 yılGüzel olmuş beğendim 🌸
00 YorumlaEyelinerı göz kapağına uygun çekmemişsin 😇
00 Yorumla
+1 yılÇok güzel olmuş. Kırmızı ruj severizz ❤️
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 626 cevap paylaştı. Hafif makyajda koyu tonlarda ruj olmamalı
00 Yorumlaiyisin ama
makyaj da pek hafif değil00 Yorumla
+1 yılMerhabalar
Hoş duruyor00 Yorumla
+1 yılYakışmış güzelim 😌💖
00 Yorumla- Devamını Gör (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer 