Malum fiyatları çok, gelen misafir de lavabo kullanırken sürüyor bir yerlerine. Ayıp oluyor mudur bilmiyorum ama akıllıca mı?

Malum fiyatları çok, gelen misafir de lavabo kullanırken sürüyor bir yerlerine. Ayıp oluyor mudur bilmiyorum ama akıllıca mı?

#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
Bence direkt olması gereken. Bedavacı tipler bedavaya, o denli çoklar. Ekonomik bir sıvı sabun yeterli.
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Cevap
6Cevap
Gayet akıllıca küçük çocuklar gelince oyuncaklarını kaldıran çocuklar gibi aslında gayet mantıklı
Evet çok mantıklı bence
Hiç duymadım böyle bir şey. Ben asla yapmam.
Valla izinsiz alıp kullanmaları ayıp değil de kilitlemek mi ayıp.. Çok da umurumda olmaz ayıbın yolu kayıp :D Keyifli günler..
kulanıyorlarsa evet. çalanını duydum ben şok olmuştum
Şahsi banyomu eşim ve benden başkası kullanamaz
Gayet normal hem nerden bilicekler orada bakım malzemelerinin olduğunu
Akıllıca herkesin özel bir noktası vardı kimsenin erişmeyeceği bir kilit noktaya ulaştırmak en iyisi
Oha yapıyolar mı cidden öyle 😀
onların yaptığı şey ayıp
Bende ojelerimi saklıyorum... bence mantıklı.
Akılıca tabi çoşuk var çocuk var
hırsızmı misafirlerin
Ben banyoya koymam ki, yatak odamda masamda olur
Akıllıca
Cimri cıtırcitos 😀
Misafirlerim degerli olsun kullansinlar derdim
Yaralı yerim😂
iyi yapıyorsun.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?