Güzellik & Bakım Saçlarımdan çok sıkılıp komple kazıtmayı düşündünüz mü? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Saçlarım uzadı kıvırcık nedense saçlarımı sıfıra vurup jiletle kazımayı düşünüyorum Saçlarımdan çok sıkılıp komple kazıtmayı düşündünüz mü? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı. Selam gadası 🙃Hayır hiç öyle bir düşüncem olmadı. Ama saç derisinin hava alması adına saçları kazıtmak iyi olacaktır. En azından yeni çıkan saçlar daha sağlıklı ve gür olabilir. 0 0 Yorumla
Keslerr Takip Et Yoda Yaş: 33 , eic 99% +1 yıl Evet bazen ara ara düşünüyorum bu sene komple kazıdım uzadı baya yine canım istiyor ama hem kel olmak bana çok yakışmıyormuş hemde kış geldi 1 0 Yorumla
AteistCan Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Ben sıfıra vuruyorum zaten ama henüz kazıtmadım 1 0 Yorumla
En İyi Cevaplar