1 haftadır yağlı saçla işe/okula gidiyorum. Bakımsızım, taktik verir misiniz?

Ya yaglu saclarla gidiyom yikanicam diyorum useniyorum. Sabah cikarken yatagimi toplamadan cikiyom oda darmadaginik. Kendime deger vermiyorum kendime bakmiyorum... kendimi sevmek istiyorum ama nasil? Sabah 8.30 kalkip 9.20 cikiyorum. Hazirlanmiyorum bile. Giyinuyom yagli saclara toka takip cikiyom.. cok utaniyorum öyle cikinca ama biseyde yapmiyorjm buna karsi. Cok uzuluyorum lutfen kinamadan once empati yapin elimde degil inanin cok zor grluyor hersey işte 8 saat ayaktayim cok yoruluyorum eve geliyofum 4 saat sonra yine uyuuyorum mecbur

Siz nasilsiniz ve ne taktik verirsiniz bana?

1 haftadır yağlı saçla işe/okula gidiyorum. Bakımsızım, taktik verir misiniz?
Cevapla