Ne zaman çirkin olduğunuzu düşünüyorsunuz?

Ben çirkin olmasa da aşırı güzel olmadığımı hep kısa esmer çirkin erkekler ve sapık dayılar baktığı için hissediyorum😏😃 bir de çok bakımlı güzel kadınlar üstten üstten bakınca. ah keşke 100 bin liramız olsa da kendimizi bakış açımızdaki güzellik seviyesine çıkartabilsek
Ne zaman çirkin olduğunuzu düşünüyorsunuz?
Cevapla