Sonbaharda dudaklarınız mı, elleriniz mi daha çok çatlıyor? İkisi için de nasıl önlemler alıyorsunuz?

Sonbaharda dudaklarınız mı, elleriniz mi daha çok çatlıyor? İkisi için de nasıl önlemler alıyorsunuz?

Dudaklarım çok çatlıyor ama yazın da öyle ilkbaharda da öyle hep çatlıyor yani. Akşam yatarken böyle yağlı, sürünce beyaz kalan yoğun bir lipstick sürüyorum o çok iyi geliyor. Her gece sürüp yatarım.
Cevap
6Cevap
Ellerim.
Ellerim kuruyor. Yanımdan nemlendirici ayırmam.
Benim dudaklarim ya lib balm kullaniyorum ya iyi oluyor
Dudaklarım ama lip balım bakım ve su içerek bu nemi sağladığını düşünüyorum
Ellerim ve dudağımda çatlıyor maalesef.
Ellerim. Nemlendirici kullanıyorum
Ellerim ama arada bazen de hiç olmuyor
Dudaklar kuruyor nemlendirici kullanıyorum
Ben iyi bakıyorum hiçbirşeycik olmuyor
en çok başım çatlıyor
Ellerim
Dudaklarım :/
Son zamanda dudak ama geçti geçiyor
dudaklarım
Eller
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?