Bir ara almayı düşündüm ama bilemedim. Kullanan arkadaşlar ne der?

Bir ara almayı düşündüm ama bilemedim. Kullanan arkadaşlar ne der?


Şunu kullanıyorum cildimi pamuk gibi yapıyor
Cevap
9Cevap
Bunlar hiçbir işe yaramıyor.
Watsonsta yüz yıkama pedi var. Bunun manuel, titresimsiz hali gibi düşün. Yine silikon yumuşak bir ürün, sekli su damlasi seklinde. Ustunde silikon kıllar var kucuk küçük kucuk. Ben ondan kullanıyorum 1 yıldır memnunum. Cihaz faydali degil bence. Bu dedigim yuz yikama pedi daha iyi.
Gereksizz ikitane aldım bende bilmiyorum niye.. bide işin kötüsü ikincisini bir sene sonra aldım.. adama demezlermi beğenmedigin birseyi niye ikinci kez alıyorsun 🤦🏻♀️
Olmasa da olur bir ürün. İlla olsun isteniliyorsa da gidip en pahalısını almak mantıklı değil. Hepsi aynı işi görüyor.
Bunlar yerine ipek keseler deneyin derim hem doğal hem faydalı..
Link bar mı
Yok maalesef...
Saol aşko
Gereksiz, yüzü temizleyen cihaz değil kullanılan ürün.
Nötr ya ben de bi süredir kullanıyorum ama almasam da olurmuş yani.
bana hediye olarak gelmişti ama onun yerine kesede yapılabilir çok gerekli bir şey değil bence
Aldım ve baya şarjda beklettim bozuldu 1 defa kullanmıştım yaramadı ama üzüldüm 🥲🥲
Evet yararı oluyor derinlemesine temizliyor cildi, kullanmayanlar varsa denesin.
arkadaşım kullanıyordu ama memnun olmadığını söylemişti
Bence bunlar sadece satış stratejisi. Yüzümüz ne ki böyle yıkayacak kadar kir toplasın, yüz hassas bence kullanılması tavsiye edilmiyor zaten.
Bende kullanıyorum severek
Bence işe yarıyor
pürüzleri alıyor ama siyah notları almıyor tam anlamı ile. genel olarak el ile temizlikten bi tık iyi
Bence tereddüt etmeden almalısın yüzüne uygulayınca aşırı ferahlama geliyo pürüzsüzlesiyor cildin ve masaj gibi sabah uyandığında yapp.
Hayır tabi ki. Tencere ovar gibi yüzünüzü ovmanız cildinizi çizer.
hic bir ise yaramiyor bende fotograftakinden vardi ise yarar diye aldim hic ise yaramiyo alma sakin
Reklam hepsi bir işe de yaramaz.
Hiç kullanmadım, sizce kullanmalı mıyım?
para tuzagı sabah kalk elini yüzünü yıka tamam
Hayır hayır hayır cilt bakım uzmanı olarak hayır
Hayır tam tersi zararlı cildi çiziyor
Kullaniyorum ise yarıyor gibi
Farklı amaçlı kullaniuorlar onları fdfd
Botoks etkisi yapan cihazlar, kremler var.
Hayırrrrr aslaaaa bişeye yaramıyor
Hiçbi işe yaramıyır bence
Bunlar hiçbir işe yaramıyor.
Kullandım ama pek bir faydasını göremedim.
Bundan almıştım, cidden hiçbir işe yaramıyor
ben begendim ama cok da kullanmiyorum
Hiç kullanmadım bilmiyorum 🤷
Hapşırdı onlar beni allerhi yaptı
Ekstra bir faydası yok elinle yapsanda aynı
Gereksiz.
Kullanamıyorum
Bunlar sağlıksız
Bilmem oluyır mu
Yok ya bence değil ben sevmiyorum.
Bence yaramıyor o yüzden almadım
Hayır, para israfı
Oluyor
hiç yaramamış sanki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?