Tüy dökücüler cilde zararlı mı?
Değilse neden ağda gibi bir zulme katlanıyorlar.
Tüy dökücüler cilde zararlı mı?
Değilse neden ağda gibi bir zulme katlanıyorlar.
Tüh dökücü kremler kimyasal o yüzden Arda’dan tabi ki biraz daha zararlı, üstelik sık sık kullanmak zorundasın. Ğstelşk sadece görünen ve temas edebildiği çok az deri altında etkili, kökünü tam kurutmuyor. Oysa ağda ile tam doğru uygulanırsa ki burada çekme yönü çok önemli, kökünden kıl çekildiğinden her seferde daha da azalıyor. Bu noktada yi ki kadın değiliz ve iyi ki lazer epilasyon çıktı diyorum. Kadınlarımızı temiz ve bakımlı kadınlarımızı tebrik ediyorum, takdir ediyorum ve her zaman destekliyorum. 😎
Tüy dökücü krem kılı kökten almaz , kısa sürede geri çıkar hatta sert çıkar ağda çok iyi 👍 uzun süre ve pürüssüzlük. Ağdaya mı başlayacaksın 😂😂
Cevap
3Cevap
Ağda daha pratik geliyor gadası
Tüy dökücü kökten almıyor ve pürüzsüzlüğe kavuşturmuyor
Ağda ise tam tersi hem kökten alıyor hem pürüzsüzlüğe kavuşturuyor bu kadar. (tüy dökücü = jilet)
Rica ederim
aslına bakarsan zararlı ama zararlı olmayan ne var ki
Tüy dökücü krem 3 gün sonra yeniden çıkarıyor. Ağda 2 hafta gidiyor.
kalitesizdir o bende daha uzun sürüyor
Herkesin kıl yapısı aynı değil.
Tüy dökücü fazla etkili olduğunu sanmıyorum ağda daha iyi aliyordur tüyleri
Agda gec cikiyo
Agda kokten aliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?