Kısa tırnakları mı daha çok seversiniz uzun tırnakları mı?


Kısa Tırnak İnsanıyım 😊 Çünkü Uzatmayı Sağlıksız Buluyorum ki Zaten Uzun Tırnak Doğru Değil Çünkü İçine her pislik girer
Cevap
9Cevap
uzun tırnak seviyorum kadınlarda
Orta uzunlukta yeterli benim için fazlasını sevmiyorum.
Hijyenik tutabileceğim kadar uzun tırnağı seviyorum. Aşırı uzun ve rahatsız edici seviyedekilerden hoşlanmıyorum.
İkisini de kullanıyorum zaman zaman mesela bir kaç aydır kısa kullanıyordum ama tekrar uzun tırnağa döndüm.
Kısa tırnak insanıyım, uzun tırnak hiç bana göre değil.
Ne çok uzun ne de çok kısa tırnak seviyorum. Orta uzunlukta ve küt olmalı.
Ne kısa ne uzun. Bence ikisinin tam ortası en ideal olanı diye düşünmekteyim :)
Kısa olsun kendi tırnağı olsun. Bak mis gibi işte resimdeki gibi. 😉
Görseldekinden 3 milim daha uzun kullanıyorum. Cok kısa sevmiyorum.
Uzun pençe gibi olanları seviyorum fakat pek uzatamadım okuldan dolayıda protez yaptırmadım
Bazen uzun bazen kısa kafama göre 🙂
Kısa iyidir ya
mat kırmızı surmeliydin
Zaman zaman ikisini de kullanıyorum.
Resimdeki gibiyse tam hoşlandığım şekil.
kesinlikle kısa
uzun tırnak severim
Kısa
Kısa tırnak
Kısa
uzun
Kısa
Uzun tırnak 💅
Kısa tırnak
Kısaa
Kısa
Kısa
Uzun🛐🛐🛐
Kisa
Uzun bakimli
Kısa tirnak
Erkek olarak kısa
Ikiside güzel
Az uzun
Kısa
Kısa uzun hiç sevmem
Namaz kılıyorum kısa
Uzun tirnak tabbii
Kısa
Sen pkı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?