Güzellik & Bakım Cilt bakımı yaptığınızda keyfiniz hemen yerine geliyor mu? BuzHanım Takip Et FenomenGuru Yaş: 31 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 20 Yapay Zekaya Sor Ben cilt bakımı yaptığımda keyfim hemencecik yerine gelir. Size de aynısı oluyor mu? Cilt bakımı yaptığınızda keyfiniz hemen yerine geliyor mu? Cevapla Cilt Soruları Bakım Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı. Hayır Ama kendime bakmak iyi hissettiriyor 0 0 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 47,4b cevap paylaştı. Evet geliyor tabi ki. 0 0 Yorumla
Alacabulaca Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Evet, cilt bakımını seviyorum. Neşemde yerine geliyor 1 0 Yorumla
Apple-Crow Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 100% +1 yıl Evet gelir , moralim bozuk olunca cilt bakımı yaparım hemen mutlu hissetmeye başlarım 0 0 Yorumla
birsuskuncicek Takip Et FenomenMentor Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 7,2b cevap paylaştı. Evet yenilenmis hissediyorm 0 0 Yorumla
EmirHan1366 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Hemde ne bide yapan kişi bulduğumda çok rahatlıyorum bütün dert tasam bitiyor sanki 😂😂 0 0 Yorumla
Esesilaaaaa Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 371 cevap paylaştı. Evet terapi gibi bir şey benim icin 0 0 Yorumla
OpticMist Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 37% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı. Hayır, çünkü cilt daha da kötü oluyor 0 0 Yorumla
_Ćamdànnesneé_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Evet gerçekten bi mutluluk geliyor😀 0 0 Yorumla
Nesliççe Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 380 cevap paylaştı. Önceden geliyordu 0 0 Yorumla
Yarennihal Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 78% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 481 cevap paylaştı. Evet, çok iyi keyif veriyor. 0 0 Yorumla
nemesis675 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Evet hayata bakışım değişiyor tabi çok sürmüyor bu 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hayır Ama kendime bakmak iyi hissettiriyor
Evet geliyor tabi ki.
Evet, cilt bakımını seviyorum. Neşemde yerine geliyor
Evet gelir , moralim bozuk olunca cilt bakımı yaparım hemen mutlu hissetmeye başlarım
Evet yenilenmis hissediyorm
Hemde ne bide yapan kişi bulduğumda çok rahatlıyorum bütün dert tasam bitiyor sanki 😂😂
Evet terapi gibi bir şey benim icin
Hayır, çünkü cilt daha da kötü oluyor
Evet gerçekten bi mutluluk geliyor😀
Önceden geliyordu
yüzümü yıkamam genelde
Evet, çok iyi keyif veriyor.
Evet hayata bakışım değişiyor tabi çok sürmüyor bu
Hayır
Evet genelde