Mesela tonik, göz altı serumu veya Gua Sha taşı gibi ürünleri soğutarak kullanıldığında cilde çok iyi geliyormuş. Cilt bakım ürünlerini buzdolabında muhafaza eder misin?

Mesela tonik, göz altı serumu veya Gua Sha taşı gibi ürünleri soğutarak kullanıldığında cilde çok iyi geliyormuş. Cilt bakım ürünlerini buzdolabında muhafaza eder misin?

Benim bildiğim bir şey önemli bir medikal ilaç olunca evet buzdolabında duruyor ama onun dışında her zaman Çekmeceye koyuyorum çünkü yani evdekiler kullanıyolar ne olduğunu bilmeden
Cevap
5Cevap
Şu sıra yapmıyorum ama daha önce yaptım bunu. Yüz yıkama jelini bile koyabilirsiniz. Yüzü yıkarken harika bir etkisi oluyor.
Hiç denemedim
Alakası yok oda sıcaklığında aldığın bir ürün yine oda sıcaklığında saklanır.
Ben göz altı ve dudak maskelerini buzdolabında saklıyorum. İyi geliyor
aman Allahım buzdolabında böyle şeyler görürsem kıyameti koparırım
Ben serumlarımı koydum soğuk soğuk güzel oluyor
Delinin biri kuyuya taş atmış yine 😄
Hayır ilk defa duydum
Hayır yapmıyorum
hayir
Evet buzdolabında olması daha iyi oluyo
İlk kez duydum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?