Komşumuza ter koktuğunu nasıl söylerim?

Bir tane komşumuz var, kadın çok iyi bir kadın nerdeyse 50 yaşında annemlerle çokta samimi olmamakta gelir, oturur, kadının hiçbir yerinde bir damla ter, ıslaklık yok ama kadın buram buram ter kokuyor, hani bilirsiniz bu yaşlardakiler biraz deodorant karşı falan ama yani hiç mi kokunu almıyorsun be kadın, yani deodorant kullanmıyorsan git 5 dk duş al sabunla kokan yerleri bu kadar zor olmamalı ya, yani kadının yanına oturunca bile koku geliyor, 50 yaşında kadın hani git duş al ya da deodorantta sık diyemiyor insan zaten o samimiyette yok. Rahatsız edici o geldiğinde 5 dk oturup gidiyorum içeri vallahi.

Komşumuza ter koktuğunu nasıl söylerim?
Cevapla