Kız kardeşim benden daha güzel, ne yapmalıyım sizce?

Bilmiyorum kendimi çirkin hissediyorum canım sıkılıyor, gerçi makyaj da az yapmıyor ama esmer olduğu için doğal hali de gayet güzel ben hem hiç makyaj yapmıyorum hem de bembeyaz tenli olduğum için yüzüm ruh gibi duruyor hem de yorgun görünüyorum makyaj yapsam makyaj güzeli olmak da istemiyorum hep onu beğeniyorlar o 16 yaşında çıtır güzel ben kartım babam öyle demişti. Ne yapmalıyım sizce

Kız kardeşim benden daha güzel, ne yapmalıyım sizce?
Cevapla