Hemen cabucak iyileşsin bi tane daha yaptırıcam... snr bi tane daha... 😝😝
1 buçuk ay önce kıkırdak piercingi yaptırdım. Acısı ne kadar zamanda geçer?
Hemen cabucak iyileşsin bi tane daha yaptırıcam... snr bi tane daha... 😝😝

Yaklaşik 1.5 ay oldu deldireli, ama hala üzerine yatamıyorum. Bazen yanlışlıkla değiyorum falan 🥺😭
Ayy daha ne kadar sürer bu durum? Kişiden kişiye de değişir biliyorum 🙄 bi yandan çıkarıp kurtuliim diyorum ama çok da güzel duruyor kahretsin 😝🤩🤓 kıyamıyorum. Bu kadar sabrettin, az daha dayan geçer diyorum kendi kendime 🙏🏻🙏🏻
Bilgisi olanlar, yardımcı olabilir mi?
kulakta Akupunktur noktaları var bu nedenle pek sağlıklı bulmuyorum bu sizi bir anda hasta etmez tabi ancak organları temsil eden yerler var vücudunuzun farklı bir yerine zarar veya yarar verir
Mesela deldirdiğiniz nokta elle ilgili kısım bilek parmaklarla ilgili bir sorun yaşarsanız o noktadan kaynaklı olabilir haberiniz olsun.

Tüh gec oldu bunu ogrendigim 😪
Yine de tskrler🙏
Selammlar,
Kıkırdak piercingi yaptırmak gerçekten cesaret istiyor değil mi? 🌟 Yeni bir aksesuar takmak çok heyecan verici hele bu piercing ise hem heyecanlı hem de acı verici oluyor. İlk haftalarda hassasiyet normal ama bir buçuk ay geçmesine rağmen hala acıyorsa bir problem olabilir. Bu süreçte nelerle karşılaşabileceğin ve acıyı nasıl hafifletebileceğin konusunda sana yol göstereceğim. Öyleyse birlikte bir göz atalım! 💫
Kıkırdak piercingi sonrası acının tamamen geçmesi biraz sabır gerektiriyor. Genelde iyileşme süreci bir hafta ile bir ay arasında değişir. İlk başta acı ve hafif şişlik normaldir; vücut yabancı bir cismi kabullenmeye çalışıyor sonuçta 😊. İlk 1-2 hafta özellikle de dokununca ya da uyurken üzerine baskı gelince hassasiyet artabilir. Fakat bir buçuk ay geçmesine rağmen hala rahatsızlık duyuyorsan bu durumun tamamen iyileşmesi için daha fazla zamana ihtiyacın var demektir.

Kıkırdak piercing acısını hafifletmek için dikkat etmen gereken şeyler var. İlk önce piercingi temiz tutmak çok önemli. Tuzlu su solüsyonu veya antiseptik solüsyonlarla düzenli olarak temizlemelisin. Asla ama asla piercinge gereksiz yere dokunmamalı ya da oynatmamalısın. Dokundukça iyileşme süreci uzar ve enfeksiyon riski artar 😬. Gece uyurken üzerine yatmamaya çalış, acıyı hafifletir ve iyileşmeyi destekler.
Kıkırdak piercingi iyileşme sürecinde ekstra özen ister. Bu yüzden hijyene ekstra önem vermek gerekiyor. Kıkırdak piercingi iyileşirken şunlara dikkat etmelisin:

Piercingin hızlıca iyileşmesi zaman alır, bunu göze almalısın. Piercingin iyileşme sürecini hızlandırmak için şu adımlara dikkat etmelisin:
Dinlenmeli ve destekleyici besinler tüketmelisin: Vücudunun iyileşmeye ihtiyacı var, bu yüzden vitamin ve mineral yönünden zengin besinler tüketmeye özen göster.
Yatış pozisyonuna dikkat et: Gece boyunca piercingin olduğu tarafa yatmamaya çalış. Yastık yerine boyun yastığı kullanarak daha rahat bir uyku çekebilirsin.
Ekstra bakım yap: Özellikle ilk aylarda dışarıdayken piercingi kapalı tutmaya özen göster. Hijyenik olmayan havuz veya denize girmemekte fayda var 🏖️.
Sabırlı ol ve vücudunun iyileşmesine zaman tanı. Bir süre sonra acının hafiflediğini ve piercingin kendini daha iyi hissettirdiğini göreceksin. Emek olmadan hiçbir güzellik kalıcı olmuyor. Öpüldün🌸
Küpeyle alakalı durum tam o bölge kızarmış dayanamayıp 3 ay deldirirken takılan küpeyi çıkarmasaydınız. Kulak memesi 2- 3 haftaya iyileşip başka küpe takmaya geçilebiliyor kıkırdak daha geç iyileşiyor uğraştıkça enfeksiyon kapma olasılığı yüksek bakım yapmanız gerekiyor. Kıkırdaklarda kan damarı, lenf damarı ve sinirler bulunmaz.
Deldirdigim yer 2 hftya degistir kendi kupeni tak dedigii icin cikardim, hem normal kupe oldugu icin arkasi da acitiodu, piercing daha rahat simdi. Cok da ugrasmiyorum ama duzenli her gun kantaron yagi suruyorum enfeksiyon kapmasin diye,. iyi de geldi aslinda, acisini da aldi 👍🏻 benim tek derdim Şu an uzerine yatamamak 😕🥺
Nerede deldirdiniz ben deldirdiğim zaman küpe normal küpelerden farklıydı kulak memesinden çok farklı kıkırdak uzun süre iyileşir uzun süre yatılmıyor tragus istiyorum bir ara deldireceğim yer kalmadı artık 😅 umarım enfeksiyon kapıp şişmez dikkat edin
Evet benim hatam orada basliyor iste farkindayim, arkadasim rastgele bi kuyumcuda kulagini deldirirken ben de gaza geldim 🙈 normal tabancsyla delindi yani 😕🙄
Biraz daha beklicem, gecmezse zaten bunu cikartip onceki gittigim profesyonel yere yaptiricam 👍🏻👍🏻
Alerji yapmayan bir küpe takın oraya imitasyon olduğu için böyle sıkıntı yaratıyordur bazen kaşınıyor olacak iyileştiğini gösterir kaşınıyorsa
İmitasyon degil, celik o. Bi tane de gumus aldim ama. bi daha tak cikar yapmaya korkuom ☹️
Tak çıkar yapma uyurken dikkat et yavaş yavaş iyileşir benim 1 aya iyileşmişti en büyük hatanız kuyumcu olmuş birkaç ay sürebilir iyileşmesi sabır gerektiriyor
tamam canım dikkat ederim tavsiyelerine. Saol 🙏🏻😊😊😘
Yazık günah ya Allah kulağı yaratmış güzel şeyler dinleyin diye sizde delik deşik ediyorsunuz bi de zarar veriyorsunuz yazık günah sağır olacaksın ya da bisey olacak hasar bırakcak yapmayın şunu
Evet dedifginize katiliyorum Allah herseyi en guzeli ile yaratmistir zaten 🙏🏻 ben bu konularda hassas biri olmasam zaten simdiye heryerimi dovmelerle donatmistim 😎😎😜 ama kupenin piercingin bir zarari yok dimi? Hem siz hic mi suslenip makyaj yapmiosunuz, hic mi kupe takmiyorsunuz? Bu da onun gibi bi zevk iste, herkesin zevkleri farklidir, saygi duymak lazim 😊👍🏻
Küpe takabilirsin onda sorun yok zararı da yok sadece deldirmek tuhaf bazıları da kendisi deliyor ben cesaret edemem açıkçası yani saçma geliyor uzun yıllardır takmıyorum zaten kapanmış çekirdek tutmuş 😂
Senin cok fazla. merakin yokmus demek ki takiya kupeye falan ama ben seviomm iste napimm 😊🥰🤓 cok da dadlu duruo bence yaa 😇😇
Caiz değilmiş 😀😀
Öncelikle makyajdan nefret ediyorum yapış yapış bana tuhaf geliyor ruj bile sürsem bile çıkarıyorum
Herkesin bileceği iş bisey diyemem ama ben sadece yazıktır diyorum yani kendime zarar veremem bi zevk için sen yapma her halinle güzelsin zaten 😊
Tesekkur ederim canım saol 😊
Goz makyaji disinda ben de makyaj sevmem zaten. Oyle cok suslenmeyi falan da. Ama napimm taki seviom iste, kusurumuz da bu olsun napalim 🙈
Cevap
4Cevap
her iki kulagimda 3 delik, 2 de pircing var ve cok seviyorum onlari
Helixde 3 ay diyorlar, ama benimki 1 sene sürdü tamamen iyilesmesi
Ama bu kadar sisimesi normal degil aslinda, bi piercingciye mi görünsen? sprayini ve kremini eksit etme :)
Kıkırdakta akupunktur noktaları var. Dengeni bozuyorsun.
Evet dogru katiliyorum 👍🏻 bu yuzden de aklimda hep profesyonel bi yerde yaptirmak vardi. Tek tle uygun noktalari isaretleyip ona gore delen bi yerde. Ama iste bi anlik gaza geldim yaptim 🙈🙈
krem surmediniz mi bana bu siteden biri krem tavsiye etmisti cok iyi geldi
Aa hangi kremi kullandiniZ? Bana deldirdigim yerden Fucidin onermislerdi. 2 hft onu kullandim duzenli. Snr pierci degistirmeye kalkinca olanlar oldu, tum o aci başa dondu, kizardi sisti ☹️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Fucidin de antibyotik icerikli oldugundan onu kullanamadim bi daha. Kantaron yagi ile devam ettim, o baya ii geldi 👍🏻👍🏻
Siz ne kullandiniz merak ettim?
eczaneden aldim adi teramisin birkac gune duzeldi hemen bir bucuk ay cok fazla ya benim de acidi ama 10. gunden itibaren yavas yavas ustune yatmaya baslamistim gecmis olsun😊
Tertlramycin de var bende kullaniyorum ama goz icin degil mi o yaa 🤔 ben gozde kullaniyorum..
Ya ben internetten arastirdim baya, normal kulak mesemesi gibi degil, kisiden kisiye degisen bi durum bu kikirdak. 1 sene bile acisini cekenler varmis 😱
Ama senin cabucak kurtulmana sevindim 👍🏻😊😊
kulak memesi degil kikirdak icin kullandim ben de eczaneciye de sordum zaten 😄
👍🏻👍🏻👍🏻
Ayy şöyle piercing videolarını izlemeye dayanamıyorum ya nasıl yaptırdınız bilmem 🙈 bir deneyimim yok maalesef. inşallah bir an önce geçer acısı🌸
Ben kasimi deldirmeden once oyleydim, videolari izleyip izleyip tirsiodum 🤣 ama bi gittim ki ne delerken nede snrsinda gram aci hissetmedim. Ama bu kikirdak oyle mi ☹️ acio da acio namissiz 😊😊🙃 gerci kasimi delen adam profesyoneldi, onunla da cok alakasi var sanirim
Yaa iyiymiş, tabi ki işin ehli her şekilde belli eder işini :) her güzelliğin bir zorluğu oluyor kendini böyle teselli edebilirsin 🌸
👍🏻👍🏻😊🥰😘
Oyle deldirirsen aciaini cekersin iste hahahahha 😂
Yaa off dalga gecme beee 🙈
Teki mi kaldi isin, heryeri deldik gectik 😊😊🤪
Hahaha icin fesat senin 😜
Sormicam iste sormicammm 😝😝🤣
Biliom ki sebebini ben 😊
Cunku beni cook seviosun 🥰😝🙃
Duzgun bi bahane bulamadik lan, salladik iste 🙄
İnsan da bozmaz yaa, hee seviom falan der deli 🤪🤪
Hehehe boyle de zorla soyletirim iste 🙃😎🥰😝
Wuhuuu danke beybisi 🥰😘
Sehr schön olmasin o cinim 🙃🙃
Ogren ogren tabi, ilerde lazim olacak insallah 🙏🏻😉
mikrop kapmis ya da enfeksiyon olmus olabilir 1.5 ay surmesi normal degil bi doktora gorunmende fayda bazi insanlarin alerjisi oluyor gumus disinda ki kupelere
Ben de ilk once oyle dusunup arastirdim biraz nette, ama oyle bi durum degil bu.. sisme kizarma falan olmuyor. Sadece dokundukca agriyor.. kikirdak daha hassas ve bircok sinirin gectigi bir yapi olmasi ile alakali bi durum 😕
anladimm ama
bence yine de bi doktora gorunmende fayda var
Piki aklimda olsun 🙄
bende deldirmistim 2 haftadan uzun dayanamadim acisina ama benimkisi enfeksiyon kapmisti
Kikirdaktan mi yoksa normal kupe mi?
kikirdaktan olmustu normal kupede sorun yasamadim 😅
Ben de piercing'ten 1 hft snr bi tane daha diger kulaktan normal kupe deldirdim, unuttum bile varligini 🤓😝 ama bu oyle mi, gecmio kahrolasi 🥺 neyse ki ilk basktaki gibi siddetli degil su ara, sadece uzerine yatamiom
en kisa surede iyilesirsinn umarimm ben artik vazgectim kikirdak deldirmekten belkii bi hizma yaptiririm ilerde 😅
Saol. tesekkurler 😊🙏🏻
Ama yok benim gozum karadir biraz, kafama taktiysam vazgecmem kolay kolay.. en kotusu bunu cikartir gider daha profesyonel bi yerde bi daha deldiririm 🤪🤪
tabanca ile mi deldirdiniz?
Evet tabanca ile maalesef☹️ arkadasim kupe delidirirken ben de gaza geldim 🤓🤣
tabanca da etkiliyor gecmezse cikarip kapatin deligi igne ile tekrar deneyin
Ben de aynisini soyledim. zaten 🤓
aga yakışmıyor icidden yakışmıyor sakat işler bunlar
Yakisana da yakişıyor aga simdi 😝🤓🤓
tamam sana yakışmamış ama :D
Hahah alemsin 😊😊Beni gormedin ki daha neye yorum yaptin merak ediyorum?
kulağa göre güzelimmm :D
Kulagin iyisinde anliom diosun 🤓
Ama bence genele gore bakmak lazim olaya. Bazen oyle bu isler aga, tek bi yerine odaklanmican, tablonun butunune bakican 😄😁👍🏻
tablonun butununu görerlimmmm mademmmmm
Baska resim atilmiyor ki, basta ne attin attin 😕 halbuki goreydin anlardin dostum ne demek istedigimi 😝😝😎
demek istediğini anladım ama :D tümü lazım ama :D işteeeee
Gecti artik diyorum, soruyu sorarken sadece resim atiliyor, snrdan ekleme olmuyor. Bulamadim ben yani 🙄
:D hee özelden at knka sndeee merak etitm valla. D
Ay kim ugrasicak simdi ozelle yaw boswer 😏😎😎
Hem merak iidir iidir 😝🙃
oldumu şimid bu yaaaaa :(
2-8 ay arası değişir ben de deldireli 2-3 hafta oluyor sıkıntı cidden rahatıma da düşkünümdür bilsem deldirmezdim 🤪
Ay beni anlayan biri cikti 👍🏻😊🤓 evet buyuk sikinti benim icin de. Ben bilseydim bu kadar sikinti olacagini yine deldirirdim, ama daha profesyonel. bi yerde.. kulaktaki tum sinirleri tek tek isaretleyip uygun noktalari bulup delen yerler varmis. Ben bi anda gaza gelip yaptirmistim 😝🙄
Umarim en kisa zmnda gecer yaaa 🙏🏻
1 haftaya geçer bence
1.5 yil oldu hala ara ara şişer küpe degistirdikce🤦🏻♀️
daha bi o kadar surer
Piki, saol 👍🏻😊
Kişiden kişiye değişir benim 3 ay sürdü.
3 ay snr peki tamamen gecti mi, azaldi mi sadece 🤔
Tamamen geçti.
Ayy super 🙏🏻 yuregime su serptin 😊😊🙃
Senin de geçer.😊
Ay ins canım , saol👍🏻🥰😚😚
Kendinize neden acı çektiriyorsunuz
Ben canım acırsa hissedersem diye ameliyata randevu alamıyorum millet fjfj
Bu zevk meselesi, herkesin ayni kafada olmasini ya da anlamasini beklememek lazim tabi ki. Ben de mesela kan sevmem yara gormeye dayanamam ama bu baska bisi iste; aciyla karisiik bi zevki var 😝😝😜🤪
Acısına katlanmaya değer bulmadım.🙄
Zevk meselesi tabi ki bu 😊
Yapmayın böyle şeyler kertenkele gibi oluyorsunuz
O zmn dogru yoldayim 👍🏻😊
1 ay sürmez normalde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?