evet arkadaşlar fiziğinize puanınız kaç olurdu?
uzun bacak?
ince-kalın bel
geniş-düz kalça
dolgun-küçük gögüs kriterlerinden...
evet arkadaşlar fiziğinize puanınız kaç olurdu?
uzun bacak?
ince-kalın bel
geniş-düz kalça
dolgun-küçük gögüs kriterlerinden...
Almanyadanbirmimar1 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Bacaklarım uzun değil çok kısa da değil vucudumla orantılı belim ince popom hafif kalkik ve genişçe. boy 158. Kilo 55. 95 65 95. Kemik yapım İnce minyonum yani puanı sen ver
sn arkadaşım boyundan anladığım kadarı ile bacak boyun 85 cm kalça üstün ise 73 cm yani dengeli bir yapın var 158 boyuna göre 58 kıloyum demışsın belım ınce kemık yapım ınce demıssın popom kalın demıssın ve göguslere 95 demişsin BU INANILACAK BİR DURUM DEĞİL yani orantı farkından dolayı 10 uzerınden 8 lakın dediklerin doğru ise
Kilom 55. Popom hafif kalkık yani dik dedim basık yatsı değil. Genişçe yanlardan bazı kadınların dar dik olur ya benim leğen kemigim çıkık. Sütyen ölçüsü 90. Bel 65 basen 95.
Neden inanılacak durum değil onu anlamadım
bahsettıgın sekılde kalcan olmaz sn arkadasım bıraz abartıya kacıyorsun tabıkı kendını seveceksın bundan guzel bırsey yok ama bıraz sallama yapma lutfen :) ayrıca sutyen numarası 90 cok zordur o boy ve kıloda onu belırtmek ıstedım basen 95 cok zor ıhtımal o kalca ve o gögus
yanlış anlama lütfen sana karşı kucuk dusurucu davranmaya çalışmıyorum sadece bıraz fazla atılmış gıbı geldı
ınanılacak durum degıl cunku
Yok valla niye atıyım ki bana ne yararı olacak. Sadece merak ediyorum bir erkek gözünde nasıl diye. Boyum kısa diye ben kendimi beğenmiyorum. Hem dediğin gibi atsam niye boyumu kısa söyleyim ki
bilmem ben atmaktan çok orantılar tutmuyor birbirini öyle kalca öyle gögüs nadirdir sn arkadaşım sen kötüsün şusun busun demiyorum gerçekten biraz uzak gibi ölçüler ondan dedim yoksa amacım seni kırmak vs değil
😂😂 90 sütyen çok mu zor. Ee tâbi sen de haklısın çoğu kızın ki kiraz kadar fakat bizde genetik büyük meme. kalçada gayet normal 95 aşırı büyük değil o boya neden olmasın olmam diyecek attığım falan yok emin ol atsam elime ne geçecek kampüsteki hemşire ölçüp söyledi zatiflamam lazım dedim 90 60 90 mı olacaksin dedi 😂 evet dedim öyle çok zayıf dedi
@tortitotilla kiskanma ne olur çalış senin de olur diyecem ama. Allah vergisi yapacak bir şey yok
anladım amacım kırmak değil sadece ölcülerde hata var bu ölçülerde olması çok zor durum ki sen KATE UPTON DEĞİLSİN O BOYDA KILODA 90 GÖGÜS buna çok güldüm ıznın olursa basıt bırkac sorusoracagım bellı olur tabı ıznın olursa
olur dersen msaj atabılır mısın saygıda kusur etmeden sorayım sonra sıler gecersın
Sor. Ben kucultmeye çalışıyorum atacak kadar ovunmuyorum sor bakalım
tamam msaj atabılır mısın söz verıyorum saygıda kusur etmem ve kısa tutarımj
Ok
tkı patan sen mısın
Evet
kabul ettım yazamadım sen yaz
Yazdım
10uzerinden 10verirdim seviyorum fizigimi
sevmek ayrı gerçek puanlamak ayrı hangısı sn arkadaşım @damladamla123
Tamam 10 verirdim
bro bir insan sallar da ziya olmadan sallar sen ziyayı da solladın ne diyeyim
Salladiysam yakala niye sallayim
knk neden yakalayayım ki ziya yı geçmişsin ziya yakalasın
Okkk
100.
10 uzerınden 100 vay be sallayanı gördum de bu kadarını görmedım helal olsun
hahahahaha o kadar mükemmelim hayatim. Allah kusursuz yaratmış napim😂😎😇
Allahı yalanlarına alet etme lütfen daha fake foto katmışsın Allahın adını vererek yalan söylüyorsun ayıp
ahahhahaha sen allah kusurlu yaratir mi diyosun? Bence bu ayıp😉
Allah herşeyi bilerek yaratır kusur da onundur kusursuz olanda varlık ta yoklukta Alşlah her şeye kadirdir unutma hastalık benim eteşimdir demiş Allah vahiy ile
Bir şey dicem neden bu kadar agresifsin? kusursuz yaratmis felan espri yapıyorum da neden ciddiye alıyorsun bu kadar da allahin işine karışıyorsun? Espri yaptim öyle karsilik verebilirdin bilimsel çalışma yapmıyoruz neyini önemsedin bu kadar. Bi şaka yapıyoruz onuda burnumdan getiriyonuz. Saygi duymayacaksan soru sorma. Bu sekilde davranmani gerektirecek bir yorum yapmadim çünkü çok kabasin.
yav hadı yuru gıt saka dedıgı konuya bak saygısız hadı
ahahahahah dedi mağara aygırı ezik sünepe. Sen benimle muhatap olma şerefine evril öyle gel. "Şeref" önemli ve "siz" de yok. Şimdi çekilebilirsin.
belli oldu neden gizlendiğin terbiyesizsin ahlaksızsın bunu iddia etmiyorum ifade ediyorum ve bunu kendin kanıtladın acınası insan