Olduğunuz ortamda uzun mu görünüyorsunuz kısa mı?

Bugün şu boyla kısacık kaldım🥺…

Olduğunuz ortamda uzun mu görünüyorsunuz kısa mı?

#reda

Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar fotoğraftakilerden hiçbiri ben değilim sadece temsili olarak kullandığım bir fotoğraf.
Güncellemeler
+1 yıl
1.74 boy ile kendimi oldukça uzun zannediyordum bugün bir ortam içine girmek zorunda kaldım o kadar uzun insanlar vardı ki hem erkek hem kız herkesin boyu o kadar uzundu ki anlatamam yani kendimi uzun zannediyordum oraya gidene kadar ama gördüm ki benden çok daha uzunlar varmış kısa olmak kesinlikle insana kendini kötü hissettiriyor bu arada fotoğraftakilerin hiçbiri ben değilim ikinci kez tekrarlıyorum👑
Olduğunuz ortamda uzun mu görünüyorsunuz kısa mı?
Cevapla