Alnım çok önde, rahatsız oluyorum. Bir tedavisi var mıdır?

Arkadaşlar nolur yardım edin ya kısa kısa cevaplar vermeyin veya en basitinden kahkül kes demeyin hem benim yüzüme yakışmıyor hemde ben kendimde sevmiyorum kahkül kullanmayı. Ya iğrenç bir alnım var yani gözüm ağzım burnum hiç bir sıkıntı yok ama alnım beni çok çirkin gösteriyor. Bazen diyorum kafami duvara felan vursam geri içeri girermi diye sldneondodfn ya birde ben çok takintikili bir insanim böyle şeyleri çok takarım yani sabah uyanır uyanmaz burdayım sizinde gördüğünüz gibi wodneodneodk ya Bi çözümü olmalı ne bileyim estetikle felan duzelemezmiki iğrenç duruyor çünkü yani alnımın önde olmasıyla ilgili bissürü şey araştırdım hepsinde farklı şeyler yazıyor işte kafatasının erken kapanmasi işte yok brakisefali, ya da tümör gibi bissürü şey çıktı Bi an dedim ben gidiyom heralde bunlar ne osndpsndpsnd yani bende ne olduğunu veya bu alnımın neden böyle olduğunu bende bilmiyorum ama düzeltmek istiyorummm yani birisi deseki estetikle düzelir değil 1, 10 yılda beklerim ama bir tedavisi var deyin bana yaaa

Alnım çok önde, rahatsız oluyorum. Bir tedavisi var mıdır?
Alnım çok önde, rahatsız oluyorum. Bir tedavisi var mıdır?
Cevapla