Arkadaşlar nolur yardım edin ya kısa kısa cevaplar vermeyin veya en basitinden kahkül kes demeyin hem benim yüzüme yakışmıyor hemde ben kendimde sevmiyorum kahkül kullanmayı. Ya iğrenç bir alnım var yani gözüm ağzım burnum hiç bir sıkıntı yok ama alnım beni çok çirkin gösteriyor. Bazen diyorum kafami duvara felan vursam geri içeri girermi diye sldneondodfn ya birde ben çok takintikili bir insanim böyle şeyleri çok takarım yani sabah uyanır uyanmaz burdayım sizinde gördüğünüz gibi wodneodneodk ya Bi çözümü olmalı ne bileyim estetikle felan duzelemezmiki iğrenç duruyor çünkü yani alnımın önde olmasıyla ilgili bissürü şey araştırdım hepsinde farklı şeyler yazıyor işte kafatasının erken kapanmasi işte yok brakisefali, ya da tümör gibi bissürü şey çıktı Bi an dedim ben gidiyom heralde bunlar ne osndpsndpsnd yani bende ne olduğunu veya bu alnımın neden böyle olduğunu bende bilmiyorum ama düzeltmek istiyorummm yani birisi deseki estetikle düzelir değil 1, 10 yılda beklerim ama bir tedavisi var deyin bana yaaa

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer