Sanırım annemden gelen alışkanlık bu ama ben her sabah kahvaltı hazırlarken soyduğum salatalık kabuklarını göz altıma yapıştırıyorum. 😂 Sabahlarımın vazgeçilmez aktivitesi bu. :D Siz doğal ürünlere cilt bakımınızda ne kadar yer veriyorsunuz?

Sanırım annemden gelen alışkanlık bu ama ben her sabah kahvaltı hazırlarken soyduğum salatalık kabuklarını göz altıma yapıştırıyorum. 😂 Sabahlarımın vazgeçilmez aktivitesi bu. :D Siz doğal ürünlere cilt bakımınızda ne kadar yer veriyorsunuz?

Kil maskesi hariç doğal olarak kullandığım herhangi bir şey yok karbonat limon Maya pirinç unu patates salatalık gibi şeylerin ciğeri geldiğini söyleselerdi şahsen ben de alerji yapıyor çünkü
Cevap
6Cevap
Yer vermiyorum
Aleo Vera bitkisini arındırıp kullanıyorum nemlendirici olarak çok güzel onarıyor cildimi. Yıkarkende beyaz çiçekli yüz sabunu
genelde kullandigim her ssy dogal cunku cildim hassas kimyasala bogmayi sevmiyorum cildimi
Çok yer vermiyorum aslında çünkü gerçekten pek etki etmiyor
Çok az. Doğal olarak kullandığım tek şey aloe vera, çay ağacı yağı ve pirinç sütü.
Yani marketten alıp, karıştırıyorum🤣 bilemedim😳
Limon ve salatalık kullanırım 😅
ranch sos kullanıyorum
Kahve peeling yaparm
Hiç yer vermem
Hiç
.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?