Abartılı olsa da izlemesi çok zevkli oluyor. Denemek ister miydiniz?
https://www.tiktok.com/@rose.friederike/video/7025273632913968390
https://www.tiktok.com/@rose.friederike/video/7044533955948760325

Abartılı olsa da izlemesi çok zevkli oluyor. Denemek ister miydiniz?
https://www.tiktok.com/@rose.friederike/video/7025273632913968390
https://www.tiktok.com/@rose.friederike/video/7044533955948760325

Uzun bi zamandır yüzümü yıkamak haricinde bir şey yapmıyorum. 1 hafta oldu nemlendirici krem bile sürmedim.
Öyle bir haldeyim...
O yüzden bana göre bir serum sürmek bile abartı..
Denemem. Şimdilerde neredeyse tüm influencerler bu tarz ürünleri gösteriyor. Bazıları da direkt olarak deniyor. Onlarda işe yarasa bile bizim için aynısı olmayabilir. Her ürünün içeriği farklı, bizim cildimiz de birbirinden farklı. İyi anlayıp görmeden yapılmaması gerek bence.
Cevap
24Cevap
Hayır bazen görüyorum çok gereksiz
Denemezdim
İşe yarıyor mu diye araştırırım ilk. İşe yarıyorsa denerim.
O kadar sabrım yok, yüzümü temizleyip nemlendirici krem sürüp üstüne günle kremi sürerken bile çığlık atmaya başlıyorum
Her gördüğünüzü denemeyin geçen ay vazelinle yapılan gözenek temizleme maskesi yaptım burnum hep yağ sivilcesi oldu minik minik. 😂😅
Maske üstüne maske yapmak bana saçma grliyor ben ayda yilda bir yaparim maske yani ara sira bakim yapuyorum ama sürekli rutin değil
İzlemeyi seviyorum ama yapmam. Kağıt maske bile gereksiz. Kil maskesi, yımırta maskesi yapıyorum tamam :D
Ben sadece sabah yüzümü buz dolu kaba sokup bekletiyorum, karlar ülkesi olaf gibi oluyorsunuz ama elsa gibi de güzel oluyorsunuz🙂🤝😌💅🏻💖🤧👌🏻
Çok uğraştıran şeylerden çok çabuk sıkılıyorum kolay şeyleri yapıyorum
Abartmam da bi bayan kuaforune gidip cilt bakimi yaptiricam ama
Yumurta akı şeker ve balı karıştırıp yüzüme ve saçıma sürüyorum mis gibi oluyor. Beklerken koku oluyor tabi ama güzellik için şart. Bide pirinç unu maskesi yapıyorum ben
Hayır gülüp geçiyorum o kadar boş şeye ayıracak zamanım yok
Aman bunlardan alcağım verimi almayayım yapmayayımdq
Biri etki etmeden diğerine geçen video için bir ton ürün israf eden saçmalıklar
Yok bee yeni yeni adetler çıkarıyorlar başımıza
Hayır asla denemedim, düşünmedim de. Evde doğal maskeler yapıyorum.
Hayır. Benim cilt rutinim 2 senedir falan sabit. Olağandışı bi durum olmadıkça değiştirmem.
Hayır kendi rutinimden memnunum ve abartıya da her açıdan karşıyım
Hayır çünkü cildime her ürün iyi gitmiyor belirli şeyler gidiyor
Zamanında böyle karpuzlu bilmem naneli maskeler denedim 400 500 ne kadar bulduysam aldım bir cacık olmadı. Şimdi luis bien in 45₺ lik kremini kullanıyorum cidden daha iyi geldi dlsşağsğğdğc
Deneyebilirim neden olmasın rahatlatır beni
Görselleri görünce korktum😅
Cildi hassaslaştırıp yoruyor en sonunda yorgun bir cildiniz oluyor kesinlikle denemek doğru değil
Sadece izlerim. Denemem
Ya hissiyatını falan merak ediyorum ama cildime zarar verebilir diye endişelenip yapmayabilirim
yeni şeyler denemeye bayılırım uf çok güzel görünüyor maskeler 🥺
Meraktan denemek isterdim ama kim ugrasicak bununla
Çoğu saçmalık zaten para tuzağı reklam alıyorlar diye her şeyi ekran karşısında paylaşıyorlar
Denemem. Sabah yüzümü yıkama jeliyle temizlemeye bile üşeniyorum.
İstemezdim kim bilir ne değişik hissettiriyordur ben maske yapmaktan bile kaçınıyorum
Now doğal şeyleri evet de bu kadar abartmak da ne bileyim
Denemem ya bu kadar abartılı şeylere gerek yok
Bunları hiç kullanmam su ve sakin yeterli
Hayır. Soytarılık gibi geliyor bana
İşe yarıyorsa belki denerdim.
Hayır denemek istemezdim
Marshall galiba bunlar
Böyle saçma şeyleri denemek için zaman kaybedemem
Yok ya takip ettiğim bir şey değil
Bedava olsa bile denemezdim. Gerek yok.
Şu yeşilli biraz değişik duruyor şeye benziyor 😂
Denerim çok eğlenceli görünüyor hepsi
Kesinlikle hayır
Hayır, çeşme suyu yeterlidir.
Ne bu yağlı boya mı tinereiz çıkmaz ha o
İzlemem de denemem de...
Hayır ama cilt bakımı yaparım genel olarak
Evet
Sanırım hayır🙄
Hayir
denemem
Denedim hemde cok
Denerdimm
Denemezdim ama izlemesi zevkli
Almiyim
Tabi ki bakım olsun bana denerimm
hayır
Duvar boyası mı bunlar
İğrenç bune
İnsan insana neler yapıyor
Cildim çok hassas olduğu için hayır.
usenirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?