Sizden daha güzel olduğunu düşündüğünüz birini içten içe kıskanır mısınız?


Hayir öyle bir sey olmasi imkansiz. Biriyle o zaman her konuda yarismaya calisirsin biri benden daha basarili, daha becerikli, daha yakisikli, daha guzel vs gider de gider. Önemli olan kendinizin potansiyelinin en iyisini yapmaniz. Gelistirebildiginizin en ust seviyesine kadar gelismeniz.
Güzelliğimi gölgeleyecek kimse ile takılmıyorum bir ortamda olurken gidip en çirkin olanın yanında oturuyorum o zaman güzeliğim çok daha da fark ediliyor
Cevap
25Cevap
Hayır niye kıskanayım yanımdan def ederim.
Kimseyi kıskanmam.
Hayır aksine insanların güzelliği beni mutlu eder.
istediği kadar düşürebilir, onun gölge düşürdüğü yer de karakterim ve soğukkanlılığım ortaya çıkar. d kıskanmama bile gerek kalmaz.
Herkesin farklı bir dış görünüşü, farklı bir aurası, farklı bir karakteri var. Kimseyi kıskanmaya gerek yok, zaten umrumda da olmaz.
Kim benden daha iyiyse Allah ona kat kat fazlasını versin valla ben kendi hayatıma bakarım
Kıskanmam her kadının ayrı bir güzelliği ve havası vardır.
Benden cekici deseydin belki heh heh better than me?
Zaman zaman güzelliğimi güneşten koruyan gölgelere ihtiyacım olur. Getirin, işe başlasın ahshdhf
Saçı benden daha güzel olan birisini görürsem hafif öykünüyorum
Benden yakışıklı insanlar ile aynı ortamda bulunmam çünkü her zaman en iyisi seçilir 😀
Güneşi kim gölgeleyebilir ki... HAyır kıskanmamı gerektirecek bir şey olmaz
hayır kıskanmam kötülükle beslenen bir yapım yoktur...
Kıskanmak çok ezik bir duygu. Güvensizliği simgeler.
4. baldwin olarak kimse güzelliğime gölge düşüremez.
kaybol soytarı, ekarte ettigim ruhların arasına katmayım seni.
Boş güzellik hiçbir işe yaramaz, güzellik görecelidir kıskanmak yerine kişi kendiyle barışık olmalı
Hayır, kıskanmam.. Kendi güzelliğim bana yeter.. 😃😃
kendine güveni olan birey kıskançlık yapmaz şekil a ben 😎
Hayır. Ayrıca birinin daha güzel olması diğerinin güzelliğine gölge düşürmez.
Dustugum icin kuduruyorum normalde iyiydim baya kimseye bir sey olmuyor mk ya :(
Kimse güzelliğime gölge düşüremez şuana kadar sevgililerimin hepsi benden çirkindi abi çirkin seviyorum şerefsiz seviyorum marifet egomuz yükselsin 😉
Herkesin kendine has bir ışıltısı olur.. bu yüzden kıskanmam
hayır cunku onemli olan aura btw
Bütün kızlar kıskanır
Yo kıskanmamda mesafe koyarım.
Yakışıklılığıma sadece güneş gölge düşürebilir
Benden daha güzeli varmıymış ki
Yok be niye kıskanayım? Mutlu olurum 😃
Hic öyle bisey yasamadim…
Hayır kimse güzelliğime gölge düşüremez
Arkadan geçen elemana koptum 😂
Kim güzelse kalbim onda
Birinin gölge düsürecegini sanmiyorum Allaha sükür
Dikkatimi çekerse incelerim ama kıskanmam
gölgelerin gücü adına
Birazcık ister istemez olur gibi 🙄
Kıskanmam neden kıskaniyim
Ruh hastası olmadığım için hayır
Evet zaten herkesi kıskanıyorum ben
Ayrılırım bunun piskolojisi çok kötü
Yokk sevinirmm 😊👍🤭
Hayır
hayır
Kimse güzelliğime gölge düşüremez.
Hayır kıskanmam
Kim kiskanmazki olacakti soru yanlis olmus )
Sanmıyorum
Öyle bi insan yok 😎
Öyle ama reiz😎💅
Warolll
Keske bizde gorseydik guzelligini 😂
@Yalanduunyaa profil fotondan çok güzel olduğun anlaşılıyor cidden ajdkfke
olmayan bişeye gölge düşmez
Valla bazen kıskanırım
@Edaplt88 ne düşünüyorsun askim
Al benden de o kadar
kıskanmam benden iyisi mezarda 💅🏻
Hayır kıskanmam.
Hiç kıskanmam
Kıskanırım
sie mk
Hayır kimseyi kıskanmam ben
Asla
Kiskanmam
Kıskanılmamalı.
Kiskanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?