Hangisinden daha çok şikayetçisin?

Sivilceler
Lekeler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Hangisinden daha çok şikayetçisin?

Ayıramıyorum ikisi de önemli. Zaten sivilceler lekeye de sebep oluyor. Resmen bir kısır döngü.
maalesef
Cevap
7Cevap
Sivilceler geçerde
Lekeler geçmiyor. O yüzden lekeler benim baş belam..
Eskiden olsa sivilce derdim ama şu ara lekelerle başım belada.
Sivilcelerin oluşturmuş olduğu lekeler
Sivilceler
Genelde sivilceler sorun oluyordu Ama onlar da annem hallediyordu
Lekeyi kapatırsın iyileştirirsin geçer bi şekilde ama sivilceyi sıksan dert sıkmasan dert
İkisi de sorunum değil ama sivilce arada çıkıyor o olsun bari😅
lekeler ve halan geçiremedim bazısını off. iyi gelen bir şeyler olduysa size bana yardımcı olabilirsiniz cidden
Önceden sivilcelerim varken çok sorun çıkarırdım şimdi gram umrumda değil
Lekelere ayar oluyorum , sivilcelerim bugün çıkar yarın gider o konuda şanslıyım yaptığım tarifle 🙏🏽
Ben olayı direk maddi olarak değerlendiricem:) sivilcelerim kolaylıkla geçiyor ama lekeler... lekeler için çok ağır şeyler ödedim. Zor geçiyorlar.
Lekeler. Çünkü sivilceler bir süre sonra kayboluyor, lekeler ise kalıcı olabiliyor, sinir bozucu.
Lekelerin çözümü yok sivilcenin var
leke giderici ürünler de işe yarıyor bence
Geçici onlar.
Al birini vur ötekine durumu var bende.
Sivilce elbet geciyor leke oluşursa sıkıntı.
Allah ne verdiyse öyle devam geçip gidiyor 😃
İkisi de değil. Sivilcem de yok, leke de
Sivilceler Allah tan leke m yok
Lekeler
Sivilce
Lekeler
Ikiside sorun değil
Sivilce//
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?