Hassas bölge tüylerini nasıl alıyorsunuz?

Yıllardır hep jiletle alırım ve kıllarım çok sertleşti bu durum artık çok rahatsız etmeye başladı 2 ay boyunca almadım bekledim ne kadar uzar diye abartısız söylüyorum oramdaki kıllarla örgü bile örülür o kadar korkunç hale geliyor ki artık jiletle alamam tüy dökücü de aynı sonucu veriyor ağdadan korkuyorum cımbızla da tek tek nasıl alınsın lazere de param yetmiyor napıcam 😢
Güncellemeler
+1 yıl
ARKADAŞLAR SORU TROLDÜ ŞAKA MISINIZ DJSMDMDMD Bİ DE DALGA GEÇENLER OLMUŞŞ NE GÜLDÜM DNDMDMDMD
Hassas bölge tüylerini nasıl alıyorsunuz?
Cevapla