Vücudumuz ve yüzümüz birbirinden çok farklı. Bu yüzden aynı kremi kullanmak bence sakıncalı.

Vücudumuz ve yüzümüz birbirinden çok farklı. Bu yüzden aynı kremi kullanmak bence sakıncalı.

Bakımsızlık kesinlikle değil. Çok amaçlı kullanılan kremler var. Hem de kremi ne maksatla kullandığı da önemli. Nemlendirici mi, bakım mı, onarım mı...
Hepsini geçtim vücudunun her bölgesine ayrı ayrı bakım ürünü almak şu devirde çok kolay bir şey değil. İnsanlar yiyecek ekmeğim yok diye kendini kesiyor. Kaldı ki bakımını yapan biri sırf doğrusunu bilmediği için de yanlış şekilde ürün kullanımı yapıyor olabilir.
Bazı kremlerin üzerinde yüz ve vücut kremi yazıyordu, ben hiç kullanmadım, hatta ilginç gelmişti bana, niye böyle bir ibare var, yüz ve vücut birbirinden farklı diye düşünmüştüm
Bakımsızlık değil de bilgisizlik.
Nereye ne ürün kullanacağını bilmediği için yanlış alanlarda kullanılıyor. Halbuki okusalar bir keşke. 🙄
Cevap
5Cevap
Bence bakımsız diyebiliriz. Yüz ve vücut biribirinden çok farklı. Aynı ürünü kullanmak kötü sonuçlar doğurabilir.
Benim vücudum kuru, yüzüm ise değişiyor. karmadan yağlıya dönük. Bu yüzden aynı kremi kullanmam mümkün değil.
Hayır açıkçası alakası olduğunu düşünmüyorum bazı kremler çok amaçlı.
Hayır değildir.
😂 Disari cikinca yuzune bakan aaaa vucuduna da ayni kremi surmus demiyor ne alakasi var neticede hepsi nemlendirmek amacli kullaniliyo. Gorevini yapsın yeter. Bakim kremle alakali bsy degil kozmatik bakım oldugu kadar spor yaparakda vucuduna bakmalisin. Tom Cruse dogrumu yazdim bilmiyorum adamin yaşına bak tipine bak 30 yasinda gibi hala ve o kadarda atik bir adam. Ama bunun sebebi krem degil spor hucreler surekli ye ilendigi icin adam dinc
şimdi kremin içeriğinde yüz ve vücut kremi yazıyorsa yüze kullanıp vücuda kullanmamak akıllıca olmaz
Islak mendille elini yüzünü ayakkabısını silenler varken bakımsızlık sayılmaz o
Bu ekonomide aynı sabunla tüm vücudunu yıkayan millete bu soruyu soruyorsan zenginsindir ahdhdhfj
Ay ne alaka ne alakaaaa eskiden bakım ürünleri mi vardı
Üşengeçlik diyoruz biz ona.
degil ama yagli ise sorun olabilir yuzunden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?