Cilt lekeleri herkesin ortak derdi bence. Lekeleri geçirmek için basit çözümleriniz var mı, neler yapıyorsunuz?

Cilt lekeleri herkesin ortak derdi bence. Lekeleri geçirmek için basit çözümleriniz var mı, neler yapıyorsunuz?

Nasıl lekeler olduğu önemli bence..
Sivilceden kalan kırmızı lekelere kesinlikle c vitamini çok iyi geliyor ben sabah c vitamini akşam yatmadan önce retinol serum uyguluyorum.. Güneş lekelerinde düzenli kullanımda renk açılması oluyor özellikle kış aylarında Aha/Bha peelingleri kullanmakta fayda sağlıyor ama sakın yaz aylarında kullanmayın lekeler artıyor o hataya düşmeyin..
Niacinamide serumdan aynı şekilde cildi aydınlatıcı özelliği var..
En çok tavsiye edilen de Arbutin bu arada en etkili olduğu söylenen ben yaz aylarında dayanamam kullanırım ya da paketini açarım diyerek almadım ama ekim ayı gibi Aha/Bha artık neyse o peeling ile beraber Arbutin serum almak denemek istiyorum.
Ama tabi bu ürünleri çok düzenli kullanmak gerekiyor benim 3. ayım C vitamini ve Retinol de mimik çizgilerim ve hafif hafif kalan sivilce izlerim silindi.
pirinc suyu veya maskesi kesinlikle acar. Roc marka gunes kremini oneririm.. bu La Roche kremleride koruma olarak iyi ben Roc kullanarak kistik sivilcelerimden kalan lekeleri tamamen kaybettim. Solüsyon ve karma yağlı ciltlerde sivilce yapmıyor yapısı öyle gorunmesede. Bunu yapmadan öncede cilde zarar vermeyecek içerikte sabun veya jelle temizlenip toniklenmiş olması lazım..
Güneşin altında bende de lekeler oldu biraz, alnımda ve sırtımda küçük şekercilere var. Sırt için krem kullanıyorum ama alnım için bir şey denemedim.
Cevap
6Cevap
Kil maskesi lekeler üzerinde çok etkili. Benim için en basit çözümlerden beri kil maskesi kullanmak.
Güzel bir şekilde bakım yaptırmak tabii ki
Maske yapmak ve cilt kremleri kullanmak veya nemlendirici
Lekeler üzerine etkili özellikle de C vitamini içeren ürünler kullanıyorum. Cildi soyan ve yenileyen maskeler çok etkili oluyor.
Cilt serumu kullanıyorum kiehls’ ın , mükemmel bir ürün tavsiye ederim
basit şeyler lekelere iyi gelmez
mtutlaka asit kullanıım
gğneş koruması
ileri seviyelerde kimyasal peeling, dermapen vs gibi işlemler gerekir
Herkesin ortak derdiyse ben istisna olabilir miyim? 😁
Çok da anlamam ama her soruna yönelik bir maske, krem vs var.
Cok guzel soru.. cilt sabunlari var eczaneden kolaylikla bulabileceginiz onlarcasi var.. en pratigi bence bu..
Lekelere karşı maskeler oluyor onlardan kullanıyorum
Seyreltilmis elma sirkesiyle tonik akşam yatmadan önce
Elma suyu sür her gün bir kaç defa bir ay sonra farkı görürsün.
Karbonat ve gülsuyu
var ama burada söylemesem daha iyi
C vitamini serum ve çay ağacı yağı iyi geliyor
Medacassol krem
Peeling
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?