Kişisel bakım ürünlerinin pahalı olması çok saçma değil mi?

Devlet kişisel bakım ürünlerine dahi vergi uygularsa halk nasıl bakımlı olabilir ki? Deodoranttan tutun da pedlere kadar herşeyin ucuz olması gerekiyor...
Kişisel bakım ürünlerinin pahalı olması çok saçma değil mi?
Cevapla