Dudak dolgusu yaptirdiniz mi, yapmayı düşünüyor musunuz? 


Yaptırmam
Çirkin bakan cirkin görür
Benim vucudum benim bedenm
Başkalarının akıl hocalıgına ihtiyacm yok
Herkes konusabilir birileri benden daha güzel olabilir kimseyle yarıs icinde deglm ben oldugm halimle dünyanın en güzel kadınym nokta
Şımardmm😍
Bu kişi tam olarak benim. Düzenli yaptırıyorum. Maleseff :/
Yaptırmam.
Cevap
28Cevap
Yaptırırdım aksine herkes dudaklarıma dolgun dediği halde bile birkaç ay sonra düşünüyorum yaptırmayı ben yapay seviyorum ya. 😂😂
😂😂😂
Bir kere yaptırırım iki kere yaptırırım hadi üç kere ama daha sonra sıkılırım.
Hayır yaptırmam
Hiç yaptırmadım, yaptırmam da. Kim ne derse desin, önce ayna veririm onlara Benim dudaklarımı inceleyip eleştireceği yere kendilerine baksınlar diye.
Benlm öyle zaten çok ince ama dolgu düşünmüyorum. Bi ara düşündüm sonra baktım bana çok çirkin geliyo dolgulu dudaklar vazgeçtim. Doğal olarak daha dolgun olmasını isterdim ama böyle ı ıh
yaptırmadım gerek yok dudaklarım gayet iyi
öyle japon balığı gibi dolaşmanın alemi yok ki herkes öyle
Artık Birbirine benzemekten vazgeçsin kadınlar. Her yerde fındık burun, kalın dudaklar. İkiz mi beşiz mi belli değiller. Doğallıktan korkmayın
Yaptırmam. Seven böyle sevsin. İnsanların her eleştirdiği şeyi takacak olsam kendim olamazdım
Hiç düşünmedim, çevremde çok fazla yapanlar var ve daha görmedim güzel duranı
bemim çok ince yok gibi diyorlar zaten ama umrumda değil
Hayır yaptırmadım hiç düşünmedim de doğallıktan yanayım
Hayır yaptırmazdım birilerine lafı ile hiç bir şey yapmam
Yo neden yaptırayım ki ben memnunum yok gibi olmasından belki
Hayır
Kendime saygım var
Insanlar kim ki onlar in fikirleri uğruna bıçak altına yaticam
Milletin ne dediginden banane. Ben begeniyorsam baskalari umrumda olmaz
Hayır yaptirmam insanların benim hakkimda ki dusuncelerini pek onemsemem
Çok şükür var dudaklarim ama olmasaydi belki düşüne bilirdim
incesi buna kırk basar
Hafif yaptırırdım belki.
Hiç uğraşmazdım umrunda olmazdı
Yaptırmam gerekte yok zaten
İnsanlar susmaz.
İtici duruyor
düşünmüyorum dudaklarım güzel
Şuanlık düşünmüyorum.
Yaptırmam dolgu estedige karşıyım 🤨
Eşek dudağı gibi tövbe estağfurullah
Maymun g. tu gibi olmud
Bana öyle bir şey demeleri imkansız.
Gerek yok ki. dudaklarim güzel
Herkes birbirine benzedi çok itici
Doğal takılıyorum istemem
çok şükür azbuçuk bişeyler var
Gayette dolgun
Yaptırmam benim dudaklarımdan kimene
2-3 yaptirmada kalici oluyor diye biliyorum
İgrnc oluyor
Gerek yok
mesaj yazamıyorum ya anca burdan yazdım yanlış anlama diye :(
@omeraslanmete noldu ki
bilmiyorum dün yazıyordum bugün xper seviyen düşük diyor ricam etsem sen bi yazar mısın bakalımm cevap atıcak mı
yapmqm
yaptırmam
Iyyyyg
Hayır asla
Tarçın yağı kullan
Yoooo
Yaptırmam
Bence bu kapak emiklemiş 😂😂
Bence kızlar yaptırdınız siz
hayir
Yaptırmam
Benim dudaklar köfte gibi sanmam niye yaptırayım
Var ya da yok ama yaptırmadan daha iyi olur
Yaptirmam
Doğal Olmak En Güzeli Sahip Çıkalım
Hayır yaptırmam
Doğallıktan yanayım 🤌
Yok yaptırmam
Bence doğalı daha iyi
Hiç işim olmaz
Hayır
Yok hyr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?