Beğendiğim kişiler bile beni çok beğenirken ben kendimi beğenmiyorum, normal mi?

Ben kendimi hep başkalarıyla kıyaslıyorum özellikle güzellik olarak. Beğendiğim bazı tanıdıklarımla baya karşılaştırıyorum üstelik onlar da beni çok beğenmelerine rağmen. Ama ben bir türlü kendimi güzel bulamıyorum. Güzellik konusunda çok iltifat alıyorum ama kendimi inandıramıyorum. Sizce bu nasıl geçer

Beğendiğim kişiler bile beni çok beğenirken ben kendimi beğenmiyorum, normal mi?
Cevapla