Çok fotoğrafım yok çekmeyi sevmiyorum sizce boyamalı mıyım yıllardır siyah artık çok fazla sıkıldım rengi değiştirmeye cesaret edemediğim için iki ayda bir kestiriyorum farklılık olsun diye


Çok fotoğrafım yok çekmeyi sevmiyorum sizce boyamalı mıyım yıllardır siyah artık çok fazla sıkıldım rengi değiştirmeye cesaret edemediğim için iki ayda bir kestiriyorum farklılık olsun diye


böylede güzel ama çok sıkıldıysan kumrala dönüş yapabilirsin. bir çok rengin yakışacağı bir tipin var.
Cevap
42Cevap
Bence coook güzelsin ten rengine en ideal sac rengi budur
Yeni uyandım bir kadının böyle yazması bana çok iyi geldi uzun zamandır ilk kez uyanınca gülümseyerek baslayabilicem güne teşekkür ederim 🤍
Kadin kadinin ozellikle ulkede her gun kotu haberler duyarken dusmani asla ama asla olmamali.. kadinlari korumaya çalışırken birde hemcinslerinin akil almayacak cumleler sarf etmesi akil alir gibi degil. Ayrica gerçekten cok guzel ve isil isil gözleri parlayan bir kadinsin. 💓
Böyle daha iyi bir kere boyadın mı hep boyamak isteyeceksin yok kök boyası yok uçları hiç o strese girme bence harika duruyorsun böyle
Güzel bir yüzün var, ben doğalcıyım bırak saçların da doğal rengi neyse o olsun.. hiç bir renge boyama derim
sevdiğin bir renge boyat. bazen farklılık insanı motive ediyor
Numaranı yazar mısın bi kuaför önereceğim çok başarılı kendisi
bence bu şaç rengini değiştirme. bu renk seni gayet çekici ve seksi gösteriyo
Bu renk güzel beyaz yüzünüzü on plana cıkarmiş size merve bolu gibi sac sekli rengi yakısır
fotoğrafta o kadar çok efekt varki çizgi film karakterine dönmüş foto muhtemelen realde böyle değilsin
Alttakinde remini var netleştirmek için çizgi film efekti veriyor evet çünkü cildi porselen gibi gösteriyor kırışıklıkları vs yok ettiği için sahte bir görüntü oluşturuyor ki 22 yaşındayım kırısıgim yok onun dışında remini güzelleştirmez aksine cirkinlestiriyo cok güzel olduğumu iddia etmiyorum ama buraya yazmaya cekinmesem videolarda da aynı olduğumu görmen icin Instagram adresimi verirdim
instagram versen nolcak bulusmamız lazım
Böyle iyi de bir dağdakine göğüslerinle öne çıkma girişimi için başka türlü soru sor
Öyle bir niyetim olmadığına dair her şeyimin üzerine yemin ederim aksine atmamayi düşündüm ama gerçekten fotoğraf çeken biri değilim elimde yoktu olanlarda da yanımda başkaları var
Bir an 85 beden göğüslerim var hava atayım sandım 😂
Bence çok güzel böyle değiştirme
Yaa🤍
Devamlı İki ayda kesilen saça benzemiyor
Bunu nasıl anladın Allah aşkına
Bence müdahale etme tenine güzel yakışmış
ilgisiz mi kaldın sen
Bence bu iyi başka renk yapma
Böyle güzel gerek yok
Güzel duruyor kızıl ya da mavi hoş olur
2. foto renk saç daha uyumlu sana açık renk olmaz
Böyle çok güzelsin muhteşemsin
Sarı veya kızıl gider sana
Çok güzelsin ve saçlarında harika
Güzel boyama , Tam evlenilecek kadınsın 😇
Bence gayet iyisin bozma kalsın böyle derim
Hayır çok güzel böyle
Bence doğal rengi neyse o kalsın
Sarı veya kızıl yakişiabili aslında
Kızıl denedim hic yakismiyo ama sarı denemediğim için içimde hep bir yara
Harika fiziğin var. mukemmelsin
Sadece yüzüm var fizigimi nasıl gördün
Belli zaten...
Göğüslerin dolgun ve dik. durusun harika. fiziginin 10 numara olduğunu görmeyen kördür
Ne güzel kadınsın yakışanı yap bşr daha elleme 🥰
Sarı güzel gider sana
Siyah güzel yakışıyor sana
İlk fotoya sarı ikinciye kumral gider
bence böyle gayet güzel
Çirkin mi demek istedin bana anlamadım hahdha
bizce genel?
Anlamadim
sizce diye sormuşsun genel yani?
Guzel
İyi duruyor bu sekilde
Guzel olmus
Boyle cok hos
Hayır
abla kızıl yakışır :)
Küllü kumral yap
Bence balyaj
Böyle iyi.
Bence boyama
güzelmişsin
Kumral.
Hayır böyle güzel
Bu kırmızı kizlara neden bukadar çok yakışıyor ya
Siyah kalsin
Böyle güzel
Kızıl yap
Boyama yakışmaz
Kahverengi
Kahverengi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?