Yüz şeklinizle biri dalga geçse ciddiye alır mısınız?

AVM'de yanımdan iki kız geçti, yanımdan geçerken "aa kıza bak, ne garip yüzü var" dediler. Çok kötü oldum, kaç gündür aklımdan çıkmıyor. Yüz hatlarım Hande Erçel'in estetiksiz zamanlarında olduğu gibi, tombik yanaklarım var biraz. Yüzüme sadece fondöten, rimel kullanırım hiç allık, onun gibi şeyler kullanmıyorum, acaba onlar gibi olmadığım için mi söylediler bilmiyorum.

Yüz şeklinizle biri dalga geçse ciddiye alır mısınız?
Cevapla