Lazere giriyorum seanslarım bitti ama kıl bitmedi. Ne yapmalıyım?

Odememde bitmedi hediye seansları verdiler 5 seans son bir ya da iki kalmıştır

Kadın diyor ki ödemeyi son iki Seans içerisinde tamamla yoksa muhasebeye bildiriyoruz ordan da avukata yonlendirir bizlik bir şey kalmıyor öde dedi yani davalık olurum

Ama ben hiç sonuç almadım ve lazere gittigimde az az ödeme yaptım ve ödemeyi birden de yapamam ve seanslarim bitiyor

Ne yapmaliyim

Lazere giriyorum seanslarım bitti ama kıl bitmedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla