Çok çekici bir kadın/erkek ile evlenmek ister miydiniz?

#orkide
Çok çekici bir kadın/erkek ile evlenmek ister miydiniz?

#orkide
Öyle bir kadınla zaten "evliyim".
En başlarda ufak tefek korkularım vardı, hatta seninle de bunları açıkça paylaşmıştım ama zamanla anladım ki korkularım yersiz.
şu an yaşadığım bu büyük şansın tadını çıkarmakla meşgulüm, iyi ki seninleyim.
Ballı ballı
Oyle bir erkekle nişanlıyım. Bakan oluyor biraz. Bu yüzden zamaninda ayrılmak istemisligim var ama iliskiyi kendisi bu noktaya getirdi diyebilirim. Bende demek ki beni istiyor ve deger veriyor seviyor ki onca soguk yapmalarima, ayrilmak istemelerime ragmen yine yanima geldi. Istese kiz bulabilecek biri. Oyle açıkta kalmaz yani.
Bilmiyorum dogru karar mi? Bende seviyorum ama hemcinslerim az değiller. Insanin kafasinda bir sey olmasa bile sokuyor bazilari. Tabi erkegin sadakati de önemli. Erkek iradesini, sadakatini korursa bana bagliligini korursa hangi kiz gelirse, bakarsa baksin bir sey olmaz ama insan yine de zaman zaman takiyor kafaya.
Rahat olamiyorum bu yuzden. Bu taş senin yaninda, senin, seni secti diyorum ama en tipsiz erkeklerin bile 2-3 yedegi oluyor, esini aldatiyor bunlari falan duyunca yine ufaktan guvensizlik oluşuyor, bu adam cok mu cekici, yakışıklı diye kafamda kurmaya başlıyorum. Tipi iyi, cekici biriyle de olmak zormuş. Her seyin bir bedeli var gercekten.
isterim tabii ki zaten çekici değilse dikkatimi asla çekmez, evlenme aşamalarına da gelmem muhtemelen. tabii spesifik birtakım durumlar olmadığı sürece.
Nasip kısmet.
Öyle bir kıyaslayama girmem. Ama özellikle herkesin dikkatini çekecek bir durumun olmasını istemem.
Sadece ben beğenmeliyim.
Cevap
75Cevap
Evet isterdim niye olmasın ki elde etsem de yani elimde tutabilirim bence diye düşünüyorum
Selam gadası 🙃
İsterdim böyle şans insanın ayağına her zaman gelmez.
Evet isterdim
Gorseldeki teklif etsin baliklama atlarim :D :D
Isin sakasi bir tarafada... Guzellik, cekicilik, yakisiklilik elbetteki onemli seyler kimse yataginda bir kalas istemez herhalde, isteyen de olabilir bilemedim :/
Yukarida yazdiklarim elbetteki onemli ama evlilik icin elbette ki tek kistas olmamali, biraz ince ruh, biraz iyi niyet, bolca sevkat, anlayis ve humanizim de koydukmu yanina iste o zaman ortaya evlenilecek "biri" cikabilir :D
Kesinlikle isterim ama ondan önce kafa yapısının uyuşması önemli o olmazsa çekiciliğin bir anlamı kalmıyor hatta kafa yapısı bende bazen dış görünüşte bile önemli.
Yok Kalsin, Ugrasmak istemem onunla bununla. Güzellik Basa bela gercekten Bela. Insanin Kiymetini bilmek gerek.
Çekici olmasını isterim ama fazla çekici istemem. Her gün kavga ederdim milletle muhtemelen
Eşim gerçekten karizmatik ve çekici bir erkek
Türkiye'de çekici kadın var da ben mi göremiyorum, derim.
Çekicilik onu kurtarmaz kaliteli karekter olmalı... 🥂
Sadece sevdiğimle evlenmek istiyorum hiçbişi istemiyorum oda benden başka bişi istemiyor 🤍
Ben evlenicem görmekten sıradanlaşacak ve ekmeğini başkaları yiyecek..
Önce arzulatici kışkırtıcı ve davetkar garıyi bulalım da... Evlilik işine sonra bakarız.
İsterim tabi ama artı zeki de olsun yoksa işe yaramıyor görüntü
Allah izin verirse neden olmasın nasip kısmet bu işler
Şöyle teşhirci ve sadakatsiz birisiyse hiç gerek yok, her tarafts escort var zaten
hayır istemezdim bana aşkı tattıranla evli olanla evliyim
Evet, öyle olmayan bi sevgilim olmadı zaten uzun süredir
Paralı olsunda ister çirkin ister güzel olsun ama çok parası olsun
Evlilik. Allah korusun bir daha asla ben dersimi aldım.
Çok çekici bir kadınlayım. Olur olmaz bilemem ama ben evlenirim.
evet ısterım cunku hayatımda kı kadınların hepsı cekıcı
İsteriz de öyle bir kadın manyak mi ki benimle evlensin. Ancak rüyada
İstemem çekici adam benim için sıkıntı sürekli onu mu düşünecem ben ne yapıyor kızlar bakıyor mu vs diye
ikinci karım çok güzeldi.
millet imrenirdi.
türkan şoray gibi karıları nerden buluyorsun abi ; diye takılırlardı.
güzel kadının bir extrası yok aslında.
evde iyi geçim olsun, önemli olan bu.
Eğer ki taraflardan biri diğeri kadar çekici değilse o ilişkide çok yorulur. Sürekli gözlerin üzerinde olduğu bir eş kadını da erkeği de yorar. Denklik her anlamda önemlidir evlilik için. Maddi olarak da manevi olarak da fiziksel olarak da...
uğraşamam sürekli onu ypa bunu yapp
bekçisi olamam loo
Evli olduğum icin hayır ama takilabilirdim uzun süre :)
istemem günde 50 erkek yazsa birilerini değerlendirmeye kalksa katil olurum kıskançlıktan
Hayır aşırı çekici güzel kadın başa bela katil olurum 😄
isterim tabi, özgüven ve bağlılık mutlaktır. aldatıldım diye kendimi "off çok çekici bu kız benim hatamdı" diye mi suçlayacağım :D
Olur da, davranışlarına dikkat etmesi lazım. Çünkü insan doğası icabı kiskanctir.
Ortalama olsun bizim olsun içimiz rahat etsin 😁
Maalesef evlıym eşim çok yakışıklı. Ve bıktım kızlardan kafeye gelıp sarkmalarına falan yok bence iyi bişey değil
Zekasıyla etkiliyorsa tabiki. Diğerleri evlilik için yeterli değil.
Resimde mi gibi bi kadınla eblenmezdim ama takılırdım
Görünüşü sorun olmazdı aramızdaki çekim kuvvetliyse
Ben korkuyorum bu durumdan. Dengi dengime birini isterdim
Dötüme benzeyen bir kadın ile evlenmek istemeyeceğime göre evet
İstemem katil olurum sonra :)
😅 o çekiciliği ben kaldıramam sjsjsjs
Çok çekici sevdiceğimle evlenicem
Sevdiğim sürece herkes olur
Evlenebilir im lakin zeki olamak zorunda
Niye çekici diye evleniyim
Kim istemez akşam eve uçarak giderim 😁
Hayır onunla mı uğraşıcam bi de
Evlenmem kimseyle hak etmiyorsunz beni wk
Evet isterdim
Tabi ki isterim. Gurur duyarım onunla
Çirkin olması tercihim
Heh aynen böyle devam edin kanka sayenizde taş gibi hatunlar bana kalıyor siz aşağılarda takılmaya devam edin yemeyenin malını yerler sağolasın knk :D
Yok bee herkes bakacak rahatsız olurum ben
Bunu demek zor ama tabiki biraz ilgini uyandırmalı
Asla evlenmek çocuk yapmak istemiyorum.
Tabiki.. bende kendime güveniyorum
Zaten öyleyim :)
Beyin önemli
Çekicilikten çok insan olması önemli.
bana çekici gelmesi yeterli
tabi ki
Isterim zeki de olacaksa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?