Anksiyete ve depresyon karışım şeklinde psikolojik sorun yaşıyorum. Yüzümle uğraşıyorum arada bir, elim gidiyor stresli olunca. Düzeltemedim daha bu huyumu. Yüzümü her gün normal olarak yıkayan biriyim fakat bakımına çok dikkat etmiyorum. Derim birazcık yağlı, gözenekli görünüyor. Dışarıdan kötü görünüyor kısacası.
Ben bu kötü görüntü oluştukça biraz biraz düzelmesi için kil maskesi denemek istiyorum fakat sorularım var.
Hayatımda hiç kullanmadım o yüzden soruyorum.
1- Deri yapısını değiştiriyor mu dikkat ettiniz mi? Yani doğal olmayan bir görüntü oluşuyor mu deri yüzeyinde?
2- Gözeneklere, deriye gerçekten iyi geliyor mu? Kişiye mi bağlı?
Bu arada düz kilden bahsediyorum, paketli olanlardan.
3- Düzenli kullanımda jeller daha mı iyi etki gösteriyor?
Yüzüm çok sorunlu değil, bu ikisinden medet umuyorum.
Görüntü biraz düzelsin yeterli. Aşırı bir şey yapmak istemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer