Fetiş mi sevgiden mi bilmiyorum. Eskiden beri ben hep ayaklarımın öpülmesini birinin yüzünde gezdirmeyi isterdim. Şansıma sevgililerimde hep ayak seven öpen cinsten çıktı. Çok zevkli hele dışarıya sert gözüken biriyse aşırk egon tatmin oluyo
Evet kraliçe gibi hissediyorsun değil mi ego tatmini konusunda haklısın sırf bu bile kadının çok zevk almasına neden. Sevgililerimde demiş bir de 😃 kaç tane oldu şimdiye kadar hepsi mi böyle çıktı?
Öyle hissediyosun ama bunu her kız sevmez içsel bişey yani. İki tane oldu ilki liseden beri sevgilimdi baya uzundu o resmen zaten köle ruhlu bi çocuktu o konuda onla çok mutluydum. Şuanki sevgilim tam öyle değil normal bi ilişlimiz var sadece ayağımada ilgisi var
O köpeğim gibiydi inadına ayrılıp yalvarttırıyodum kendime hizmet ettiriyodum kullanıyodum baya ya her yerimi yalatıyodum aşırı düşkündü bacak aramda uyuyodu
Haydaa😔 bunları nasıl göz ardı edebiliyorsun? Aldığın zevki çok düşürmüyor mu ve hatta aldığın zevk çok düşünce gözün dışarı kaymıyor mu? Çünkü sonuçta istediğin şeyler tam manasıyla yapılırsa ne kadar zevk alacağını biliyorsun
Ya ben ona yapıyorum. O bana çok az yapıyo nerdeyse bi değdiriyo o kadar ve her seferinde yapmıyo. ben zevk alınan yerin klitoris olduğunu düşünmüyorum ben vajina deliğimden daha çok zevk alıyorum orasıda baya sulu oluyo kendi yapmıyosa istemiyo diye düşünüyorum artık ama evet bu konuda mutsuzum. Çünkü sevgiisnden eminim iyi anlaşıyoruz hiç bi sıkıntk yok bu konusa bana biraz bencil geliyo. Tiksinse ayaklarımı öpmez altını yalıyo bazen ilişli sırasındada hep öpüyo bilmiyorum
Ama kendi zevklerine göre hareket ediyor gibi😔 yani bu ilk anlattıklarından öyle anlaşılıyor. Bu arada gizliden çıkar mısın sana takip isteği atabilir miyim🙂 görüşlerini fikirlerini merak ettim.
Aa senin yazdığını görmemişim aynı anda yazmışız.” Kendi zevkini düşünüyo” kısmı evet bence de kendi zevklerine odaklanıyor gibi ama bu da kötü bir sıkıntı yani
Aslında iyi anlaşmaktan kastın ne o da önemli çünkü seven insan her zaman iyi anlaşamaz bol kavgalı olur. Yanlışlarına, hatalarına çok takılır, kıskanır ama yine de neden kendi zevklerine odaklandığına dair net bir şey söyleyemem tabii ki
Kızlar Ne Diyor
Ben veriyorum çünkü sevgilim ayaklarımı öpüp kokluyo
Fetiş mi sevgiden mi bilmiyorum. Eskiden beri ben hep ayaklarımın öpülmesini birinin yüzünde gezdirmeyi isterdim. Şansıma sevgililerimde hep ayak seven öpen cinsten çıktı. Çok zevkli hele dışarıya sert gözüken biriyse aşırk egon tatmin oluyo
Evet kraliçe gibi hissediyorsun değil mi ego tatmini konusunda haklısın sırf bu bile kadının çok zevk almasına neden. Sevgililerimde demiş bir de 😃 kaç tane oldu şimdiye kadar hepsi mi böyle çıktı?
Öyle hissediyosun ama bunu her kız sevmez içsel bişey yani. İki tane oldu ilki liseden beri sevgilimdi baya uzundu o resmen zaten köle ruhlu bi çocuktu o konuda onla çok mutluydum. Şuanki sevgilim tam öyle değil normal bi ilişlimiz var sadece ayağımada ilgisi var
O köpeğim gibiydi inadına ayrılıp yalvarttırıyodum kendime hizmet ettiriyodum kullanıyodum baya ya her yerimi yalatıyodum aşırı düşkündü bacak aramda uyuyodu
Bu yüzden de ego tatminin ve aldığın zevk uçuyordu…
Şimdiki sevgilin biliyor mu bunlara bayıldığımı yoksa hiç eski sevgili lafı geçmesin diye konusunu bile açmıyor musun
Bilmiyo bende söylemiyorum yapmaktan hoşlansa yapardı. Doğru düzgün oral bile yapmıyo bana istese yapar
Haydaa😔 bunları nasıl göz ardı edebiliyorsun? Aldığın zevki çok düşürmüyor mu ve hatta aldığın zevk çok düşünce gözün dışarı kaymıyor mu? Çünkü sonuçta istediğin şeyler tam manasıyla yapılırsa ne kadar zevk alacağını biliyorsun
Ya ben ona yapıyorum. O bana çok az yapıyo nerdeyse bi değdiriyo o kadar ve her seferinde yapmıyo. ben zevk alınan yerin klitoris olduğunu düşünmüyorum ben vajina deliğimden daha çok zevk alıyorum orasıda baya sulu oluyo kendi yapmıyosa istemiyo diye düşünüyorum artık ama evet bu konuda mutsuzum. Çünkü sevgiisnden eminim iyi anlaşıyoruz hiç bi sıkıntk yok bu konusa bana biraz bencil geliyo. Tiksinse ayaklarımı öpmez altını yalıyo bazen ilişli sırasındada hep öpüyo bilmiyorum
Bence benim daha önce çok fazla sevgilim olmadığı için bunlara takilmicağımj düşünüp kendi zevkini düşünüyk gibi geliyo bana
Ama kendi zevklerine göre hareket ediyor gibi😔 yani bu ilk anlattıklarından öyle anlaşılıyor. Bu arada gizliden çıkar mısın sana takip isteği atabilir miyim🙂 görüşlerini fikirlerini merak ettim.
Dediğim gibi sevgilim var bu doğrı olmaz
Mesaj atmamm profilini incelerim sadece🙂?
Rahatsız olacağın bir şey olursa hemen engellersin. Lütfen🙂
Aa senin yazdığını görmemişim aynı anda yazmışız.” Kendi zevkini düşünüyo” kısmı evet bence de kendi zevklerine odaklanıyor gibi ama bu da kötü bir sıkıntı yani
Aslında iyi anlaşmaktan kastın ne o da önemli çünkü seven insan her zaman iyi anlaşamaz bol kavgalı olur. Yanlışlarına, hatalarına çok takılır, kıskanır ama yine de neden kendi zevklerine odaklandığına dair net bir şey söyleyemem tabii ki